800
۰
سرلشکر سلامی:

طرح پایشی «شهید سلیمانی» موفقیت‌آمیز بود/ استمرار وضعیت فعلی برای کنترل بیماری ضروری است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه طرح پایشی شهید سلیمانی در مهار کرونا موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: این طرح می‌تواند موجب آرامش جهانی شود.
طرح پایشی «شهید سلیمانی» موفقیت‌آمیز بود/ استمرار وضعیت فعلی برای کنترل بیماری ضروری است
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (دوشنبه) درخصوص اجرای «طرح شهید سلیمانی» که برای مقابله با ویروس کرونا در کشور آغاز شده است، گفت: به امید خدا روز به روز شاهد کاهش مبتلایان و فوتی‌های کرونایی در کشور هستیم.
وی افزود: کادر درمانی و نیروهای داوطلب بسیجی و جهادی طرحی را در سطح ملی آغاز کردند که اجرای این طرح قطعاً با موفقیت همراه خواهد شد.
 
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: نکته مهمی که در این مسئله وجود دارد، این است که طرح پایشی شهید سلیمانی شروع خوبی در کشور داشته، اما ادامه این وضعیت برای ما بسیار مهم است.
 
سرلشکر سلامی با بیان اینکه این مسئله اگر به حالت خود رها شود به سرعت اوج می‌گیرد، اظهار داشت: به همین جهت تجربه‌های موفق را باید به کار گرفت و حالا که به وضعیت نسبتاً خوبی در مهار ویروس کرونا رسیده‌ایم، باید تا ریشه‌کن شدن این بیماری تلاش کنیم.
 
وی با بیان اینکه تکرار تجربیات مختلف باید استمرار پیدا کند، افزود: در کشور به همت تلاش کادر درمانی، پژوهشگران و نیروهای جهادی، شیوه‌های مختلفی را برای کنترل این بیماری منحوس پیدا کرده‌ایم به‌طوری که اکنون بدون واکسن، آمار مبتلایان به کرونا را کاهش داده‌ایم.
 
فرمانده کل سپاه گفت: طرح شهید سلیمانی یافته‌ای جدید در کشور محسوب می‌شود که اگر بسترهای دیگری نیز فراهم شود، قطعاً روندهای صعودی به روندهای نزولی تبدیل خواهد شد تا آرامش جهانی حاصل شود.
 
انتهای پیام/
 
منبع: مهر
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 21461
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *