800
۰

ظریف دومین کارت زرد خود را از مجلس گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ محمدجواد ظریف به دومین سوالی که در صحن علنی از وی پرسیده شد نیز قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
ظریف دومین کارت زرد خود را از مجلس گرفت
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوال محمدجواد کریمی قدوسی از وزیر امور خارجه در مورد علت تلاش برای مذاکره با آمریکا سه هفته پس از شهادت سردار سلیمانی در دستور کار قرار گرفت.
پس از آنکه محمدجواد ظریف پاسخ خود را درباره سوال مذکور ارائه کرد، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت که از پاسخ‌های وزیر امور خارجه قانع نشده است.
بر این اساس پاسخ وزیر امور خارجه به سوال مذکور به رای نمایندگان گذاشته شد و وکلای ملت با ۵۵ رای موافق، ۱۷۳ رای مخالف و ۱۸ رای ممتنع از مجموع ۲۵۹ نماینده حاضر در جلسه علنی پاسخ‌های وزیر امور خارجه را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.
سؤال فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از وزیر امور خارجه در نشست علنی امروز سه‌شنبه (30 دی‌ماه 99) پارلمان مورد بررسی وکلای ملت قرار گرفت. 
 
نهایتاً وکلای ملت با 90 رأی موافق، 138 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 259 نماینده حاضر در جلسه از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند. بنابراین وزیر امور خارجه دومین کارت زرد خود را در جلسه امروز از وکلای ملت گرفت.
 
انتهای پیام/ک
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 21669
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *