800
۰
گودرزی در گفت‌وگو با دانا:

آقای روحانی مسئولیت جهت‌گیری‌های اشتباه خود را بپذیرد/ اگر کشور خوب اداره می‌شد، معیشت مردم اینگونه نبود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکند و تلاش کند در باقی مانده عمر دولت به خصوص در ایام منتی به عید نوروز فکری برای معیشت و اقتصاد مردم بکنند تا بخشی از آلام مردم التیام پیدا کند.
آقای روحانی مسئولیت جهت‌گیری‌های اشتباه خود را بپذیرد/ اگر کشور خوب اداره می‌شد، معیشت مردم اینگونه نبود
به گزارش شستون؛ «عباس گودرزی»، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی براینکه کشور به خوبی اداره شده است، کسی واقعیت های کشور را تحریف نکند، گفت: آقای روحانی در سخنان انتخاباتی خود بیان می کرد که آمار را باید از سفره های مردم به دست آورد، ملاک وضعیت معیشت و سفره مردم است.
وی با بیان اینکه قصد ما سیاه نمایی نیست و نگاه جناحی هم نداریم ادامه داد: اعتقادمان بر این است که کمک به دولت یک تکلیف است و موفقیت و توفیق دولت موفقیت و توفیق کل کشور است؛ اما متاسفانه وضع موجود در اقتصاد محصول جهت گیری غلط دولت است، اشکال به جهت گیری ها و رویکردهای دولت برمی گردد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه شرایط موجود کشور محصول نگاه غلط دولت در طول 7 سال گذشته است تصریح کرد: اگر دولت اقداماتی برای بهبود شرایط زندگی مردم و اوضواع کشور از سوی دولت انجام شده قابل تقدیر است، ما از کارهایی که در برخی حوزه ها انجام شده است قدردانی می کنمی اما این بدان معنی نیست که مشکلات را نبینیم.
گودرزی با اشاره به اینکه کشورما دارای استعدادهای و پتانسیل های سرشار است عنوان کرد: تا زمانی که تکیه کشور به ظرفیت های داخلی نباشد و نگاهمان به بیرون از مرزهای کشور باشد همین آش است و همین کاسه و بهبودی در وضع زندگی و معیشت مردم ایجاد نمی شود؛ اگر کشور درست و خوب اداره می شد وضع معیشت مردم اینگونه نبود.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه آقای روحانی بهتر است مسئولیت جهت گیری های اشتباه سالهای مسئولیت خود را بپذیرد ادامه داد: رئیس جمهور از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکند و تلاش کند در باقی مانده عمر دولت به خصوص در ایام منتی به عید نوروز فکری برای معیشت و اقتصاد مردم بکنند تا بخشی از آلام مردم التیام پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه یک منبع موثق گزارش داده که یک قطعه صنعتی در شهرستان 28 هزار تومان، در حسن آباد تهران 16 هزار تومان و در یکی از شهرک های صنعتی تهران 9 هزار تومان قمیت داده شده است عنوان کرد: این وضعیت نشان می دهد دلال ها خوب سود می کنند؛ این قطعه یک نمونه و قابل تعمیم به کالاهای اساسی مردم است.
گودرزی با بیان اینکه شرایط موجود در کشور حاکی از ضعف و نبود نظارت از سوی دولت است گفت: ضعف نظارت باعث شده که از درب کارخانه تا بازار در یک محصول اینهمه اختلاف قیمت وجود داشته باشد.
نماینده مردم بروجرد عنوان کرد: ضعف نظارت موجب شده یا کالا به دست مردم نرسد و یا در شرایطی کالای مورد نیاز در اختیار مردم قرار گیرد که دلالان بیشترین سود را به دست آوردند.
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 22164
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *