800
۰
مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستانی سراوان خبر داد؛

باز هم سبزپوشان بی ادعا وارد میدان شدند/ جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر سراوان

فاروق رئیسی گفت: یکی از مطالبه های به حق شهروندان سراوانی جمع آوری معتادین متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر است، که معاونت اجتماعی سپاه شهرستانی در چندین مرحله اقدام به جمع آوری این بیماران مبتلا به برای خانمان سوز کرده است.
باز هم سبزپوشان بی ادعا وارد میدان شدند/ جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر سراوان
به گزارش شستون؛ حضور معتادین و کارتن خواب ها در سطح شهر علاوه بر اینکه چهره شعر را نازیبا می کند منجر به افزایش آسیب ها مخاطرات اجتماعی در سطح جامعه می شود.

جمع آوری معتادین متجاهر با توجه به اینکه این روزها پارک ها، بولوارها و مخروبه های سراوان به مأمن امنی برای این افراد تبدیل شده، مطالبه شهروندان از دستگاه های متولی است.

این روزها معتادین متجاهر به صورت علنی در سطح شهر مشغول به استعمال انواع مواد مخدر هستند و گویا مسئولین سطح شهر برای جمع آوری آنها از کوچه و معابر برنامه خاصی ندارد اما این بار نیز سپاه پاسداران به خواسته به حق شهروندان سراوانی لبیک گفت و در حال حاضر در چندین مرحله اقدام به جمعی معتادین کارتن خواب و متجاهر از سطح شهر کرده است.

فاروق رئیسی مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستانی سراوان در همین راستا به خبرنگار ما گفت: تعداد ۵نفر از معتادین متجاهر توسط معاونت اجتماعی سپاه شهرستان سراوان جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه هزینه ترک اعتیاد معتادین متجاهر توسط خیرین پرداخت می شود، خاطر نشان کرد: معتادین متجاهر در سطح با توجه به اینکه مواد مخدر صنعتی مصرف می کردند و از حالت طبیعی خارج می شدند برای شهروندان و کاسبان مزاحمت ایجاد می کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: معتادان متجاهر بیمار هستند و نیاز به کمک و درمان دارند لذا همه از جمله مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا این بیماران را از بلای خانمانسوز اعتیاد نجات دهیم.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 22203
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *