800
۰
در سال ۱۳۹۹ محقق شد:

صرفه جویی ۱۰ درصدی مصرف بنزین در منطقه زاهدان

با توجه به ویروس کرونا و کاهش فعالیت ها و ترددها، مصرف فرآورده های نفتی در منطقه زاهدان در سال ۹۹ با کاهش مواجه بوده و این کاهش با ۱۰درصد صرفه جویی در مصرف بنزین همراه بوده است.
صرفه جویی ۱۰ درصدی مصرف بنزین در منطقه زاهدان
به گزارش شستون؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، مدیر منطقه با اعلام کاهش ۴درصدی فرآورده های نفتی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ گفت: در سال ۹۹ بیش از دو میلیارد و ۲۱۵میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفتگاز، نفت سفید و نفتکوره در منطقه زاهدان توزیع شده که این میزان، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۴درصد کاهش داشته است.
 
ابراهیم پوریزدانی، کاهش ترددها و فعالیت ها به دلیل ویروس کرونا را از عوامل اصلی کاهش مصرف و صرفه جویی فرآورده های نفتی در منطقه زاهدان عنوان کرد.
 
وی مقدار بنزین توزیع شده در سال ۹۹ را ۷۹۷ میلیون و۶۱ هزار لیتر اعلام نمود و افزود : بیشترین صرفه جویی در مصرف بنزین با ۱۰درصد کاهش و کمترین میزان تغییرات در مصرف نفتکوره با یک درصد کاهش نسبت به سال ۹۸ ثبت شده است.
 
مدیر منطقه زاهدان همچنین از صرفه جویی ۷درصدی در مصرف نفت سفید خبر داد و گفت: با شروع و توسعه گازکشی در منطقه، مصرف نفت سفید و گازمایع در زاهدان روند کاهشی داشته و امید است با برخورداری خانوارها در زاهدان و سایر شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی، بزودی، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف نفت سفید و گازمایع حاصل شود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 22288
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *