800
۰

رکوردشکنی بی‌نظیر «احضار»/ مخاطب ۱۰ میلیونی سریال رمضانی شبکه یک

سریال «احضار» توانست در مدت زمان کوتاهی و تنها پس از پخش ۲۰ قسمت نظر مخاطبان را جلب کند و علاوه بر کسب عنوان پربیننده‌ترین سریال تلویزیون بر اساس اعلام نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، با اختلاف در رتبه اول مخاطبان سریال‌ها در سایت و اپلیکیشن رسمی تلوبیون جای بگیرد‌.
رکوردشکنی بی‌نظیر «احضار»/ مخاطب ۱۰ میلیونی سریال رمضانی شبکه یک
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال «احضار» که از شبکه یک سیما بینندگان را با خود همراه کرده، تاکنون و پس از پخش ۲۰ قسمت از سریال، بیش از ۱۰ میلیون بار فقط در سایت و اپلیکیشن «تلوبیون» دیده شده است. این میزان بازدید تنها در بستر اینترنت و بدون احتساب مخاطبان چند ده میلیونی که از طریق تلویزیون سریال‌ها را مشاهده می‌کنند، در میان سریال‌های تلویزیون یک رکوردشکنی جالب توجه محسوب می‌شود.
این درحالی است که پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی نوروز یعنی سریال محبوب و دوست داشتنی «نون‌خ۳» در تلوبیون ۷ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۸۷۵ بیننده را به خود اختصاص داده است.
 
در حال حاضر سریال «بچه مهندس۴» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی هم با پخش از شبکه دو سیما در رتبه دوم سریال‌های رمضانی تلویزیون قرار گرفته و تاکنون ۸ میلیون و ۸۴۲ هزار بار در تلوبیون دیده شده است.
 
سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی هم با پخش از شبکه سه سیما در رتبه سوم قرار گرفته و تاکنون ۷ میلیون و ۸۱۸ هزار بار در تلوبیون دیده شده است.
 
نکته جالب دیگر این است که سریال «احضار» نسبت به دو سریال رمضانی دیگر («یاور» و «بچه مهندس۴») پنج قسمت کمتر پخش شده است.
 
گفتنی است؛ با توجه به استفاده روزافزون مردم از بستر اینترنت و استفاده از پلتفرم‌ها و وی‌اودی‌های مختلف؛ بسیاری از مردم برنامه‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی مشاهده می‌کنند. در حال حاضر اپلیکیشن و سایت «تلوبیون» که رسانه اینترنتی رسمی رسانه ملی محسوب می‌شود، به مرجعی رسمی برای میزان استقبال مخاطبان از برنامه‌های تلویزیون تبدیل شده است و از این حیث میزان مخاطبان آن قابل توجه و تحلیل است.
 
روز گذشته مرکز تحقیقات رسانه ملی اعلام کرد: «احضار» محصول مرکز سیمافیلم با ۴۳.۱ درصد مخاطب و رضایت حدود ۷۴ درصدی در صدر سریال‌های پرمخاطب و محبوب تلویزیون قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 22604
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *