ناگفته های زهرای سریال بوتیمار/ برای اولین بار نقش همسر مدافع حرم را بازی کردم

8 خرداد 1400 ساعت 11:41

زهرا کوهی بازیگر نقش زهرا در بوتیمار از مثبت نگر بودن شخصیت زهرا و نگاه خوب او به زندگی گفت.


به گزارش شستون؛ زهرا کوهی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضورش در سریال بوتیمار گفت: در سریال بوتیمار نقش زهرا خواهر هدایت هاشمی را بازی می‌کنم. شخصیت زهرا در بوتیمار در شب‌های آینده بیشتر شناخته می‌شود؛ چراکه همسرش شهید مدافع حرم است، اما با همه سختی‌هایی که او در زندگی داشته، بسیار مثبت نگر بوده و نگاه خوبی به زندگی دارد. همچنین برادر او، هدایت هاشمی نیز همین نگاه را به زندگی دارد.
وی ادامه داد: البته این موضوعات باعث نشد که زهرا  یک شخصیت کلیشه ای مهربان باشد. بلکه سعی کردم یک شخصیت با وجوه مختلفی را بازی کنم.
کوهی عنوان کرد: نقش من در بوتیمار با خود من بسیار متفاوت است. خوشبختانه بیشتر نقش‌هایی که بازی کردم، متفاوت از شخصیت من است. البته زهرا از لحاظ سنی هم از من بالاتر بود و بسیار خوشحال هستم که نقش متفاوت دیگری را بازی کردم.
وی افزود: نقش‌هایی که قرار است وجوه مثبت آن‌ها بیشتر دیده شود، لبه مرز هستند و ممکن است مخاطب آن را دوست نداشته باشد. چالش من این بود که بتوانم یک کاراکتر مثبت را با همه وجوه مختلف انسانی، شامل خوشحالی، ناراحتی، دعوا، خنده و... را نشان بدهم.
ناگفته های زهرای سریال بوتیمار/ برای اولین بار نقش همسر مدافع حرم را بازی کردم
بازیگر سریال از یاد‌ها رفته درباره ایده‌هایی که با کارگردان رد و بدل کردند، توضیح داد: علیرضا نجف زاده کارگردان همراهی است و با آرامش همه چیز را توضیح می‌دهد. ایده های من را نیز معمولا کارگردان می‌پذیرفت. البته دلیل نپذیرفتن سایر ایده ها را هم بیان می‌کرد.
بیشتر بخوانید


بازیگر فیلم بی صدا حلزون درباره کار در شرایط کرونا بیان کرد:کار کردن در شرایط کرونا بسیار استرس زاست و همه عوامل پشت صحنه ماسک دارند، اما متاسفانه بازیگران برای دیالوگ گفتن ماسک ندارند. در ایام کرونا دو سریال و یک فیلم سینمایی کار کردم، اما کار نکردن هم مشکلاتی از قبیل تنگنای مالی، افسردگی و بیکاری  را دارد. 
وی درباره واکنش‌های مخاطبان گفت: واکنش‌های خوبی از مخاطبان دریافت کردم. آن ها پیام دادند که بعد از مدت‌ها یک سریال کمدی خوب را می‌بینند. البته نقد‌هایی هم به سریال بوده که به نظرات مخاطبان احترام می‌گذارم.
ناگفته های زهرای سریال بوتیمار/ برای اولین بار نقش همسر مدافع حرم را بازی کردم
کوهی درباره فعالیت‌های اخیر توضبح داد: از کارهای اخیر من می‌توان به سریال آسانسور سعید دریا دل اشاره کرد. این سریال قرار بود ایام ماه رمضان پخش شود که این اتفاق رخ نداد. پیشنهادی هم در این روز‌ها دارم که هنوز قطعی نشده است.
وی بیان کرد: البته در جشنواره جهانی فیلم فجر نقش کوتاهی در فیلم شهربانو به کارگرادانی مریم بحرالعلومی بازی کردم که در جشنواره اکران می‌شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 22722

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/22722/ناگفته-های-زهرای-سریال-بوتیمار-اولین-بار-نقش-همسر-مدافع-حرم-بازی-کردم

شستون
  https://shastoon.ir