در نشست رئیس اداره محیط زیست با شهردار سراوان مطرح شد؛

فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهرداری عامل دپوی زباله ها در نقاط مختلف شهر/با تخلیه نخاله ها در مکان های غیرمجاز برخورد می شود

9 خرداد 1400 ساعت 9:03

بهزاد دهواری در خصوص رفع مشکلات زیست محیطی و رهاسازی فاضلاب ها و همچنین تخلیه نخاله ها در مکان های غیر مجاز با شهردار سراوان دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداخت.


به گزارش شستون؛ بهزاد دهواری رئیس اداره محیط زیست سراوان با عبدالله درزاده شهردار سراوان در خصوص پیگیری مشکلات زیست محیطی شهر ناشی از انباشت زباله و نخاله در شهر دیدار کرد.


رئیس اداره محیط زیست سراوان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این دیدار که در دفتر شهردار انجام گرفت در رابطه با دپوی زباله در نقاط مختلف شهر، پاکسازی سایت موقت زباله، جانمایی محل تخلیه نخاله ها و سایر معضلات زیست محیطی شهر بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: شهردار سراوان فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهرداری را عامل اصلی موارد فوق ذکر و بیان کرد که پیگیر تامین ماشین آلات جدید هستند، تعمیر یک دستگاه لودر شهرداری و جمع آوری نخاله در پیاده رو ها و خیابان های شهر از مواردی عنوان شد که در حال انجام است.

این مقام مسئول گفت: عدم همکاری مردم در بعضی از نقاط، رها سازی فاضلاب و ریختن نخاله باعث مسدود شدن مسیر آبراهه ها و در نتیجه جمع شدن فاضلاب ها و ایجاد فضای نامطبوع در این نقاط شده است.

فعال شدن پلیس بهداشت در سراوان

دهواری خاطر نشان کرد: در این جلسه تاکید شد با دعوت از انجمن های زیست محیطی و فرهنگ سازی خانه به خانه و در کنار آنها فعال سازی پلیس بهداشت متشکل از شهرداری، بهداشت محیط ، محیط زیست، آب و فاضلاب و سایر دستگاه های کمک کننده و  برخورد با افرادی که نسبت به رها سازی فاضلاب و تخلیه نخاله در مکان های غیر مجاز دارند تاکید شد

وی اذعان کرد: در پایان دیدار بازدید مشترکی نیز به همراه شهردار از سایت موقت زباله و سطح شهر انجام شد و  شایان ذکر است که انجام بازدیدهای مشترک و پیگیری تا حصول نتیجه در دستور کار اداره حفاظت محیط زیست قرار دارد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 22732

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/22732/فرسودگی-ناوگان-حمل-نقل-شهرداری-عامل-دپوی-زباله-نقاط-مختلف-شهر-تخلیه-نخاله-مکان-های-غیرمجاز-برخورد-می-شود

شستون
  https://shastoon.ir