800
۰
پخش مسابقه «دورهمی»جمعه ۲۱ خرداد از شبکه نسیم؛

بازگشت هوشمندانه مدیری به تلویزیون

مهران مدیری دراین سال‌ها با هوشمندی بالا ثابت کرده که مسیر موفقیت و محبوبیت را به خوبی یاد گرفته و هیچ وقت، پل‌های پشت سر خود را خراب نکرده است؛ پل بزرگی به نام تلویزیون و این بار با مسابقه «دورهمی» به آنتن بازمی‌گردد.
بازگشت هوشمندانه مدیری به تلویزیون
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فصل پنجم برنامه «دورهمی» درحالی از جمعه شب میهمان خانه های مردم خواهد شد که پیش تر مهران مدیری به عنوان مجری و کارگردان این برنامه خبر از تغییرات جدی این برنامه محبوب شبکه نسیم داده بود؛ تغییراتی اساسی که قالب تاک شو و گفت و گو محور برنامه را تبدیل به مسابقه ای جذاب کرده است.
برنامه جدید «دورهمی» دکور کاملا متفاوتی نسبت به دیگر مسابقات تلویزیونی دارد و از لحاظ بصری هم شکل و شمایل جدیدی دارد. سوالات مسابقه در زمینه سینما، تئاتر، ادبیات، تاریخ، موسیقی و هنرهای تجسمی طراحی شده و هدف از ساخت آن بالا رفتن سطح آگاهی است و افرادی که برای حضور در مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند، در یک آزمون ورودی شرکت‌ کرده‌اند.
فصل چهارم «دورهمی» با انتقادات فراوانی از سوی مردم و رسانه ای ها مواجه شد؛ گلایه هایی مبنی بر تکراری شدن برنامه از مهمانانی که برای دومین و سومین بار به این برنامه دعوت می شدند و عملا حرف های جدیدی برای گفتن نداشتند تا شکل و قالب برنامه که دیگر برای مردم جذابیت گذشته را نداشت و همه این ها باعث شد تا مهران مدیری و اتاق فکر این برنامه به فکر تغییرات اساسی در دورهمی باشند و این وعده قرار است از همین جمعه شب عملی شود. برنامه ای که این بار مهران مدیری برای نخستین بار برخلاف سایر برنامه های گفت و گو محور، قرار است اجرای مسابقه ای را با حضور مردم برعهده گیرد و همین خود می تواند از عوامل جذابیت این برنامه باشد.
ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده این مسابقه در صفحه اینستاگرام خود خبر داده که این مجموعه قرار است هر هفته جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه‌ها ساعت ۱۱ شب به پخش برسد.

مهران مدیری دراین سال ها فعالیت هنری و رسانه ای خود، با هوشمندی بالا ثابت کرده که مسیر موفقیت و محبوبیت را به خوبی یاد گرفته است و هیچ وقت، پل های پشت سر خود را خراب نکرده است. پل هایی که این مسیر موفقیت را روز به روز برای او هموارتر و آسان تر کرده است؛ پل بزرگی به نام تلویزیون.
مدیری دراین سال ها فقط قالب عرضه محصولات خود را بنا بر شرایط عوض کرده و سریال خود را گاهی برای تلویزیون و گاهی برای شبکه نمایش خانگی ساخته است و مانند برخی کارگردان های تازه به دوران رسیده، به یکباره همه محبوبیت و شهرتی را که از تلویزیون به دست آورده، دو دستی به شبکه نمایش خانگی نداده که برود و به این خانه برنگردد.
مدیری به خوبی می داند که تلویزیون شهرت بسیاری برای او به ارمغان آورده و با هوشمندی و ذکاوت، این رسانه و مدیوم را از دست نمی دهد. ممکن است برخی انتقاد کنند که تلویزیون دستمزد بالایی برای اجراهای مدیری پرداخت کرده که در پاسخ به این انتقاد باید گفت که اولا درآمد تلویزیون در مقایسه با درآمد شبکه نمایش خانگی لااقل برای فردی مانند مدیری قابل مقایسه نیست و قطعا ارقامی که در VODها به مدیری داده می شود بسیار بیشتر از تلویزیون است. ثانیا تلویزیون برای حفظ امثال مدیری که اصطلاحا برادری خود را ثابت کرده اند و در بازی رقابت با همان شبکه نمایش خانگی، باید این رقم ها را پرداخت کند؛ نکته ای که مهم تر از این ها به چشم می آید این است که خود مهران مدیری پس از سال ها فعالیت در رسانه به این باور رسیده که هیچ قالبی مانند تلویزیون نمی تواند به این اندازه محبوبیت، شهرت و جایگاه عمومی او را در بین مردم ارتقا دهد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 22793
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *