800
۰
فرماندار سراوان عنوان کرد؛

حضور پر شور و شعف شهروندان سراوانی از لحظات اولیه اخذ رای/ مردم سراوان تا آخرین نفس پای انقلاب و نظام هستند

سعید تجلیلی گفت: شهروندان سراوانی از همان لحظات ابتدایی شروع اخذ رای در پای صندوق ها حاضر شدند و این موضوع این پیام را به جهانیان مخابره می کند که تا آخرین نفس پای انقلاب و نظام هستند.
حضور پر شور و شعف شهروندان سراوانی از لحظات اولیه اخذ رای/ مردم سراوان تا آخرین نفس پای انقلاب و نظام هستند
به گزارش شستون؛ لحظاتی قبل سعید تجلیلی فرماندار سراوان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان یکی از شعبات اخذ رأی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا رأی خود را به صندوق انداخت.

وی به خبرنگار ما گفت: مردم سراوان همزمان با سراسر کشور در دقایق اولیه شروع انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در مراکز و شعبات اخذ رأی در پای صندوق های رأی حاضر شدند.


این مقام مسئول با بیان اینکه تلاش های فراوانی برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات صورت گرفته است، گفت: 126 صندوق اخذ رأی  در سراوان وجود دارد که از این تعداد 77 صندوق مربوط به شهر سراوان و بخش مرکزی، 33 صندوق مربوط به بخش بم پشت و 16 صندوق مربوط به بخش مهرگان است.

تجلیلی ادامه داد: حدود 2 هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی و ناظرین در  روند اجرایی انتخابات در سراوان همکاری دارند.

وی خاطر نشان کرد: طبق بازدید های انجام شده از سطح شهر مشاهده شده که روند انتخابات به خوبی در حال اجرا است و شهروندان از لحظات اولیه شروع اخذ رای در پای صندوق های رای حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند.

فرماندار سراوان اذعان کرد: درصد مشارکت و حضور مردم سراوان در انتخابات گذشته بالا بوده و امروز نیز با حضور خود در پای صندوق های این پیام را به جهانیان مخابره می کنند که هرگز این اجازه را به دشمن نخواهند داد که برایشان تصمیم بگیرد، مردم نظام خود را دوست داند،برای انقلاب و نظام خون دادند و تا آخرین لحظه و نفس در تمامی صحنه ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 22925
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *