800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد؛

تکذیب شایعه عدم رسیدگی به بیمار در بیمارستان های سراوان/ شهروندان از انتشار مطالب کذب خود داری کنند

سعید تجلیلی گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم رسیدگی و پاسخگویی به بیمار در بیمارستان های سراوان صحت ندارد و چنین بیماری به مراکز درمانی شهرستان مراجعه نکرده است.
تکذیب شایعه عدم رسیدگی به بیمار در بیمارستان های سراوان/ شهروندان از انتشار مطالب کذب خود داری کنند
به گزارش شستون؛ روز گذشته کلیپی در فضای مجازی مبنی بر عدم رسیدگی به بیمار در بیمارستان سراوان منتشر شد که بدن فرد بیمار کرم زده است و هیچ یک از مسئولین و کادر درمان به وی زسیدگی نمی کنند.

خبرنگار ما جهت بررسی صحت و سقم ماجرا با سعید تجلیلی فرماندار سراوان تماس گرفت، که وی گفت:  طبق پیگیری های انجام شده مشخص شد چنین بیماری به بیمارستان های سراوان مراجعه نکرده و این موضوع از اساس کذب است و صحت ندارد.

وی افزود: اگر به فیلم توجه کرده باشیم لجهه شخص گوینده سراوانی نیست و محیط نیز مربوط به مراکز درمانی و بیمارستان های سراون نیست.

فرماندار سراوان ادامه داد: طبق نظر پزشکی فرد داخل فیلم، شخص معتادی است که اعتیاد به مصرف شیشه دارد که پس از مصرف اگر بدن فرد عفونت داشته باشد خود به خود کرم می زند.

تجلیلی اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می شود تا زمانی که از صحت یک مطلب مطمئن نشدند از انتشار آن خود داری کنند و موضوع را جهت بررسی و پیگیری به مسئولین گزارش دهند.

همچنین محمد رضا درزاده سرجویی منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر سراوان گفت: پس از انتشار فیلم در فضای مجازی موضوع را از طریق شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان پیگیری کرده است که پس از بررسی های اولیه مشخص شد چنین بیماری در بیمارستان وجود ندارد.

وی به شهروندان توصیه کرد تا زمانی که از صحت موضوعی اطمینان حاصل نکرده اند از بازنشر شایعات خودداری کنند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 22990
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *