800
۰
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا در رزمایش «ذوالفقار ۱۴۰۰»:

تهدیدات را در هر سطحی سرکوب می‌کنیم/ دشمنان از آزمودن قدرت ارتش و سپاه پرهیز کنند

سرلشکر «رشید» با تأکید بر ضرورت برخورداری از قدرت نظامی برای پاسخ قدرتمندانه به تهدیدات، گفت: تهدید از سوی هر قدرت مستکبر در هر سطحی و از مبدأ هر سرزمینی باشد، نیرو‌های مسلح ما آن را سرکوب می‌کنند.
تهدیدات را در هر سطحی سرکوب می‌کنیم/ دشمنان از آزمودن قدرت ارتش و سپاه پرهیز کنند
به گزارش شستون؛ به نقل از دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در جمع فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش مشترک «ذوالفقار ۱۴۰۰» اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح همواره خود را برای رویارویی راهبردی و عملیاتی و تاکتیکی برای حفظ ثبات امنیتی و موجودیت و تمامیت ارضی ایران عزیز و همچنین موقعیت و قدرت منطقه‌ای در برابر ائتلاف دشمنان (و به‌طور مشخص ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی) آماده نگه می‌دارند.
وی افزود: امروز هم در این رزمایش بزرگ که در منطقه عمومی جنوب استان سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان و سواحل مکران و شمال اقیانوس هند در حال اجراست، شاهد آمادگی‌ها و توانمندی‌های بالای نیرو‌های دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش بودیم که موجب مباهات است.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) ادامه داد: در طول سال هم نیرو‌های ارتش و سپاه رزمایش‌های متعدد پدافند هوایی، زمینی، هوایی و دریایی انجام می‌دهند.
سردار رشید سپس به تجارب دوران جنگ تحمیلی اشاره و عنوان کرد: بزرگترین درس و تجربه هشت سال دفاع مقدس، ضرورت برخورداری از قدرت نظامی برای پاسخ قدرتمندانه به تهدیدات است.
وی تأکید کرد: تهدید از سوی هر قدرت مستکبر و متجاوز در هر سطحی و از مبدأ هر سرزمینی باشد، نیرو‌های مسلح ما شامل ارتش و سپاه، آن را سرکوب می‌کنند.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) گفت: ارتش و سپاه فرزندان رشید این سرزمین شاکله قدرت دفاعی کشور را بر پایه میراث ملی-تاریخی-راهبردی هشت سال دفاع مقدس بنا کرده‌اند تا مانع از اشتباه محاسباتی متجاوزان به این سرزمین شوند.
سرلشکر رشید در پایان خاطرنشان کرد: ما مؤلفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را از درون تجربه‌های بحران و جنگ آموخته‌ایم و امیدواریم که دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاهِ ما پرهیز کنند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 23939
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *