معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار:

فرهنگ بسیجی بزرگترین سد در برابر توطئه دشمنان است

3 آذر 1400 ساعت 12:45

کوروش محمدی گفت: امروز با هدایت‌های رهبری و به برکت خون شهدا شاهد اقتدار روزافزون و ایستادگی آحاد ملت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان هستیم.


به گزارش شستون؛ به نقل از چهاربهاران، کوروش محمدی؛ معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار ضمن تبریک هفته مبارک بسیج بیان کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی یکی از مهمترین آرمان های بسیج بوده و این نیرو با تمام توان خود از این آرمان ارزشمند خود دفاع می کند.
 
وی گفت: امروز روز اقتدار بسیجان است که با شکوه خاصی حضور پیدا کردند.
 
معاون سیاسی فرمانداری ویژه چابهار تصریح کرد: در هفته بسیج برنامه های متنوع زیادی برگزار شد اعزام گروه های جهادی به محله های کم برخوردار و روستایی از مهم ترین برنامه های سپاه در هفته بسیج بود.
 
وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی بزرگترین سد در برابر توطئه دشمنان است ادامه داد: ایران اسلامی با فرهنگ بسیجی در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است و مردم بیدار و آگاه ما، دست از آرمان های انقلابی خویش بر نمی دارند.
 
بسیج با تمام توان در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی می‌کند

مولوی عبدالرحمن عارفی؛ امام جمعه اهل سنت شهرستان دشتیاری در رزمایش اقتدار بسیج بیان کرد: هفته‌ پر خیر و برکت بسیج را که یادآور ایستادگی، ایثار و شهادت است؛ خدمت تمامی بسیجیان سلحشور تبریک و تهنیت می‌گویم.
 
 وی افزود: خداوند متعال دین اسلام را که دین برتر است برای مردم فرستاد و و انبیا را مامور کردند که این دین را معرفی کنند و در هر زمان اسلام دشمنان و مخالفین بسیاری داشته است
 
 مولوی اهل سنت دشتیاری تصریح کرد: در دورانی که انقلاب اسلامی پیروز شد دشمنان مخصوصا امریکای جنایتکار برای نابودی این انقلاب و نظام در این سال ها برنامه ریزی های گسترده ای داشتند و امام راحل با درایت بسیج را پایه گذاری کردند.
 
وی ادامه داد: بسیج در مقابل کفار و قدرت های جهان و توطئه هایی که علیه کشورمان دارند ایستاده است و از انقلاب و مردم دفاع می کند و بسیج بعنوان مجاهدین اسلام هستند.
 
مولوی عارفی گفت: سپاه و بسیج در تمامی مشکلات در کنار مردم هم در زمان سیل و زلزله هم در بحث محرومیت زدایی و رفع مشکلات حضور مستمر دارند، بسیجیان در نزد خدا عزت و احترام دارند.
 
 
تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با سراسر کشور با عنوان حماسه شکوه مقاومت با حضور جمعی از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج، مسئولان دستگاه های اجرایی، فرمانده هان نظامی و انتظامی، علما، معتمدین و روحانیون، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی 9 دی سپاه شهرستان چابهار برگزار شد.

انتهای پیام/
 

 


کد مطلب: 24114

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/24114/فرهنگ-بسیجی-بزرگترین-سد-برابر-توطئه-دشمنان

شستون
  https://shastoon.ir