800
۰
نایب رئیس مجلس :

حقوق کارکنان دولت از سال آینده ۱۰ درصد افزایش می‌یابد حقوق کارکنان دولت از سال آینده ۱۰ درصد افزایش می‌یابد

نایب رئیس مجلس گفت: دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد.
حقوق کارکنان دولت از سال آینده ۱۰ درصد افزایش می‌یابد حقوق کارکنان دولت از سال آینده ۱۰ درصد افزایش می‌یابد
به گزارش شستون؛ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون بسیار هوشمندانه عمل کرد و نسبت به ماه‌های گذشته ایمن‌سازی مردم به صورت قابل توجهی افزایش یافت و علاوه بر این مباحث از مباحث فرهنگی نیز غفلت نشده و هم‌اکنون به دنبال جلوگیری از رفتن جمعیت به سمت پیری است.
نیکزاد اظهار کرد: متأسفانه دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و به همین منظور از دولت و سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد تا نسبت به کنترل تورم و کاهش قیمت‌ برخی کالاهای اساسی اقدامات لازم انجام یابد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این که برخی فیش حقوقی نامتعارف دارند نیز به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و نیاز است در راستای ساماندهی این وضعیت اقدامات لازم مبنای کار باشد.
انتهای پیام/ک
منبع: تسنیم
يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 24154
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *