800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان مطرح کرد؛

خط کشاورزان مطالبه گر انقلابی اصفهانی از آشوبگران جداست/ تحریم ها نه روی کاغذ بلکه باید در عمل لغو شود

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: عده ای با برنامه ریزی با ایجاد آشوب و هنجار شکنی از مطالبه به حق کشاورزان اصفهانی روزنه ایجاد کردند و با همراهی رسانه های ضد انقلاب به دنبال بهره برداری از این موضوع هستند.
خط کشاورزان مطالبه گر انقلابی اصفهانی از آشوبگران جداست/ تحریم ها نه روی کاغذ بلکه باید در عمل لغو شود
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: خشکسالی های متعدد در کشور کم آبی ایجاد کرده که اگر راهکاری برای رفع این معضل وجود داشته باشد یقینا مسیولین برای رفع آن تلاش خواهند کرد.

وی افزود:عده ای کشاورز در اصفهان مطالبات به حقی در بحث آب و زاینده رود داشتند که مسیولین بین کشاورزان حضور یافتند و این مسئله روز چهارشنبه پایان یافت.

امام جمعه سراوان ادامه داد: اما از صبح روز پنجشنبه تا روز جمعه گروهی با برنامه ریزی برای هنجار شکنی مسائلی را به وجود آوردند تا بتوانند از مطالبات به حق کشاورزان انقلابی اصفهان روزنه ایجاد کنند و با همراهی رسانه های مزدور و ضد انقلاب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هجمه وارد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: این گروه مطالبه به حق کشاورزان اصفهان را به خشونت کشاندند، خرابی به بار آوردند و احساسات مردم را جریحه دار کردند اما مردم بصیر، مجاهد، ولایی و صبور ایران اسلامی که ۴۳ سال پای انقلاب ایستاده اند‌ صبوری کردند و دشمنی دشمنان را به خوبی فهم کردند.

وی اذعان کرد: باید دقت داشته باشیم و مسئولین هم نسبت به پاسخگویی به مردم انقلابی که همواره مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کرده اند پاسخگو باشند و تمام قد خدمت و نوکری کردم را بکنند.

این مقام مسئول گفت: دشمن امروز نا امید است و تمامی ترفند های دشمن نقش بر آب شده که در این ایام به دنبال این است که با ابزارهایی از تجمعات و مطالبه گری های مردم روزنه ایجاد و سوء استفاده کند که باید دقت لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اظهار کرد: کشاورزان اصفهانی از حرکات افراد سوء استفاده گر که حرف دشمن را دنبال کردند دوری جستن و اعلام کردند که افرادی که خشونت به خرج دادند، هنجار شکنی کردند و ضد انقلاب شعار سر دادند از جمع کشاورزان مطالبه گر نیستند.

وی تصریح کرد: در سالهای گذشته غرب به بهانه برجام گروهی را مشغول خود کرده بود و عده ای تمام موضوعات را به برجام گره می زدند اما در دولت جدید تیم مذاکره کننده باید توجه کافی را داشته باشند که اینها صداقت در رفتار و گفتار خود ندارند که یقینا تجربه های قبلی را مد نظر دارند که آنها چه اهدافی را دنبال می کنند.

امام جمعه سراوان گفت: سوء استفاده گران از طرح برجام و مذاکرات یقینا اهداف غیر مرتبط هسته ای را دنبال می کنند و به دنبال بهانه گیری هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: نباید اشتباهات گذشته را تکرار کرد حتما باید درس هایی که از قبل در باب مذاکرات داشته ایم را به عنوان عبرت به بد قولی ها و نقض عهده ها به آن توجه کنیم.

وی ادامه داد: مردم ایران حامی تعامل عزتمندانه با دنیا و غرب هستند و این موضوع را در انتخابات اخیر با انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور نشان دادند اما تعامل باید دو طرفه باشد، غرب باید اطمینان دهد که تحریم ها در عمل باید رفع شود نه تنها بر روی کاغذ و حرف.

امام جمعه سراوان خاطر نشان کرد: سختی معیشت و فشارهای اقتصادی وجود دارد اما دائمی نیستند و کم‌کم اثر خود را از دست می دهند اما غرب بداند که ایران تسلیم فشارهای نظامی و تحریم ها نخواهد شد چرا که امروز ایران قدرتمند است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: با روی کار آمد دولت انقلابی مردم از مسیولین کشوری، استانی و شهرستانی انتظار دارند به صورت جهادی، انقلابی، دلسوزانه و‌ مخلصانه برای رفع مشکلات مردم در میدان حضور داشته باشند.

وی نیز نسبت به قتل های که به ناحق در استان و شهرستان به وقوع پیوسته واکنش نشان داد و گفت: خون ریختن به ناحق برخلاف دین و اخلاق است و خداوند متعال چنین حرکاتی را نهی کرده و این موارد باعث عذاب الهی می شود و انسان را از رحمت الهی دور می کند.

انتهای پیام/
جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 24195
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *