مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

ثبت نام بیش از 34 هزار زاهدانی در طرح جهش مسکن

14 آذر 1400 ساعت 9:39

عطاءاله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: امکان‌ ثبت نام در طرح جهش مسکن در استان همزمان با سراسر کشور تا ۳۰ آذرماه جاری تمدید شد.


به گزارش شستون؛ عطاءاله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون، بیان کرد: در حال حاضر امکان ثبت نام طرح جهش مسکن در ۱۳ شهر میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل، نوک آباد، زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل وجود دارد.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت saman.mrud.ir برای بهره مندی از طرح جهش مسکن نام نویسی کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون افزون بر ۵۲ هزار و ۶۴۷ متقاضی طرح جهش تولید مسکن در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام کرده اند که بیشترین تعداد با ۳۴ هزار و ۴۶۴ نفر به شهر زاهدان اختصاص دارد.

اکبری استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری مورد تقاضا را از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن عنوان کرد و گفت: طرح جهش تولید مسکن علاوه ایجاد  زمینه اشتغال برای بخش قائل توجهی از افراد جویای کار و خانه دار شدن دهک های پایین جامعه سبب رونق اقتصادی و عمرانی در استان می شود.

وی کاهش و کنترل اجاره بها و قیمت مسکن را برآیند مثبت پیش بینی شده اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: طرح جهش مسکن با محوریت خانواده های محروم و همچنین خانه دار شدن هر ایرانی برنامه ریزی و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 24215

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/24215/ثبت-نام-بیش-34-هزار-زاهدانی-طرح-جهش-مسکن

شستون
  https://shastoon.ir