800
۰
با جهش چشم‌گیر و پیشرفت خارق‌العاده؛

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از گرایی با صفت «مرد یخی»/ عنوان بهترین کشتی‌گیر فرنگی و آزادکار ۲۰۲۱ به ایران رسید

اتحادیه جهانی کشتی طی گزارشی به تمجید از عملکرد دو کشتی‌گیر قهرمان جهان ایرانی پرداخت.
تمجید اتحادیه جهانی کشتی از گرایی با صفت «مرد یخی»/ عنوان بهترین کشتی‌گیر فرنگی و آزادکار ۲۰۲۱ به ایران رسید
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت اتحادیه جهانی کشتی طی ۲ گزارش مجزا به اعلام کشتی‌گیران دارای بهترین عملکرد و پیشرفت در سال ۲۰۲۱ و هم‌چنین به تمجید از قهرمان جهان و المپیک کشتی فرنگی ایران پرداخت.
UWW محمدرضا گرایی در کشتی فرنگی و امیرحسین زارع در کشتی آزاد را به عنوان کشتی‌گیران با پیشرفت خارق‌العاده در سال ۲۰۲۱ جهان معرفی کرد تا این عنوان در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی از آن نمایندگان ایران شود.
 
سایت اتحادیه جهانی کشتی در این باره نوشت: محمدرضا گرایی ۲۵ ساله بدون عنوان جهانی و المپیک، در سال ۲۰۲۱ درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و موفق شد مدال‌های طلای بازی‌های المپیک توکیو و مسابقات جهانی نروژ را از آن خود کند.
 
اتحادیه جهانی کشتی در ادامه درباره دلایل انتخاب امیرحسین زارع نیز نوشت: زارع ۲۰ ساله پس از کسب مدال برنز بازی‌های المپیک توکیو، در مسابقات جهانی نروژ با شکست بزرگانی همچون طاها آکگل، قهرمان جهان و المپیک و گنو پتریاشویلی، دارنده ۳ طلای جهان و برنز المپیک، بر سکوی نخست نخست جهان ایستاد.
 
اتحادیه جهانی کشتی هم‌چنین با تمجید از عملکرد فوق‌العاده محمدرضا گرایی در سال ۲۰۲۱ و کسب مدال‌های طلای المپیک و جهان، عملکرد وی را دور از انتظار دانست؛ چرا که وی پیش از سال ۲۰۲۱ در مسابقات جهانی و المپیک هیچ عنوانی نداشت.
 
خون‌سردی منحصر به فرد گرایی در طول رقابت‌های حساس و مهم المپیک و قهرمانی جهان باعث شد تا اتحادیه جهانی کشتی لقب "مرد یخی" (Iceman) را برای کشتی گیر ۲۵ ساله ایران به کار گیرد. پیش از این محمد بنا، سرمربی زبده تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از این لقب برای قهرمان جهان و المپیک کشورمان استفاده کرده بود.
 
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 24240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *