800
۰
در یادواره لاله‌های روشن مطرح شد؛

شهدا مایه مباهات و فخر کشور هستند/ خنثی سازی توطئه های دشمنان با بصیرت و دشمن شناسی

حمیدرضا رخشانی،مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد شکاف در جامعه هستند، باید تلاش کرد تا با اشاعه و معرفی خدمات نظام توطئه آنان را خنثی کنیم.
شهدا مایه مباهات و فخر کشور هستند/ خنثی سازی توطئه های دشمنان با بصیرت و دشمن شناسی
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، یادواره لاله های روشن با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز و فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با سراسر کشور در سیستان وبلوچستان برگزار شد.

حمیدرضا رخشانی،مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای بیان پیام شهدا به جامعه مخصوصا نسل نوجوان و جوان کشور است، گفت: برقراری ارتباط بین نسل‌های قدیم و جدید در جامعه برای انتقال ارزش‌هایی همچون از خودگذشتگی، ایثار، فداکاری، جهادگری و تلاش و کوشش از اهمیت ویژه ای برخوردار است که برگزاری یادواره شهدا در مدارس زمینه این مهم را به نحو احسن فراهم می کند.

وی با بیان اینکه خون شهدا باعث شد نظام جمهوری اسلامی ایران چنان اقتداری به خود گیرد که امروز دیگر هیچ کشوری جرات تهدید این کشور را نداشته باشد، افزود: وجود 36 هزار شهید دانش آموز و چهار هزار شهید فرهنگی مایه مباهات و برکت برای ایران اسلامی است.

این مسئول بیان کرد: رشادت و شجاعت زرمندگان در دوران دفاع مقدس به دشمنان ثابت کرد که با برخورد نظامی نمی‌توانند بر کشور و ملت ایران مسلط شوند به همین دلیل به تفرقه افکنی، ایجاد شکاف و از بین بردن اعتماد مردم به نظام از طرق مختلف روی آورده اند.

وی ادامه داد: یکی از ضروریات زندگی اجتماعی وجود اعتماد است، دشمنان سعی می کنند با کاهش میزان اعتماد مردم به نظام و تفرقه افکنی بین دولت و ملت شکاف ایجاد کنند.

رخشانی اظهار کرد: همگان باید تلاش کرده تا با اشاعه و معرفی خدمات نظام در سطح جامعه توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: نسل نوجوان و جوان ما امروز نیازمند تبیین و تشریح پیام انقلاب اسلامی و شهدای جان برکفی است که برای حفاظت و حراست از میهن و امنیت و آسایش مردم از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 24305
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *