800
۰
در ادامه پیگیری های رسانه ای مطرح شد؛

تامین قیر مورد نیاز برای باز سازی محور سراوان_خاش/اجرای پروژه آسفالت با گرم شدن هوا آغاز می شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان گفت: قیر مورد نیاز برای بازسازی هشت کیلومتر از آسفالت محور سراوان_خاش تامین شد.
تامین قیر مورد نیاز برای باز سازی محور سراوان_خاش/اجرای پروژه آسفالت با گرم شدن هوا آغاز می شود
به گزارش شستون؛ با توجه به گلایه های شهروندان سراوانی در شرقی ترین نقطه ایران از وضعیت نامناسب آسفالت محور سراوان_ خاش گزارشی با عنوان "وضعیت اسفناک محور سراوان_ خاش نیازمند تدبیر مسئولین/ یک مقام مسئول: در صورت تامین قیر لکه گیری آغاز می شود" در نهم آذر ماه در این رسانه منتشر شد.

پس از گلایه گسترده شهروندان در شبکه های اجتماعی و محافل عمومی و همچنین مطرح شدن این موضوع از تریبون نماز جمعه شهرستان، شنیده ها حکایت از ورود دادستان سراوان به عنوان مدعی العموم به قضیه نامناسب بودن آسفالت محور سراوان_ خاش دارد که در خصوص مطالبه به حق شهروندان شرقی ترین نقطه ایران گام های موثری برداشته که نتایج مطلوبی حاصل شده است.

علی ای حال با گذشت دو هفته محمد اسلام عبدالهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان به خبرنگار ما گفت: چهار بار تانکر قیر جهت مرمت و بازسازی روکش آسفالت محور سراوان_ خاش به طول ۴ کیلومتر را تامین کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر با سرد شدن هوا امکان اجرایی شدن عملیات پروژه روکش آسفالت این محور وجود ندارد اما به محض گرم شدن هوا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برای محدوده بعد از پلیس راه به طول چهار کیلومتر با پیمانکار جدید قرارداد منعقد شده که در حال آماده سازی آسفالت و اخذ نتیجه از آزمایشگاه هستیم‌.

عبداللهی گفت: به طور کلی ۸ کیلومتر از محور سراوان_خاش که وضعیت نامناسبی را دارد در اسرع وقت اصلاح انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
 
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 24346
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *