800
۰
در دیدار جمعی از کنشگران و فعالین مجازی و اجتماعی مطرح شد؛

پایداری و خدمت جهادی رمز موفقیت در جنگ اقتصادی/ بصیرت افزایی و جریان شناسی راه برون رفت از مشکلات است

جمعی از جوانان فعال در عرصه فضای مجازی و فعالین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با فرمانده سپاه مهرستان دیدار کردند.
پایداری و خدمت جهادی رمز موفقیت در جنگ اقتصادی/ بصیرت افزایی و جریان شناسی راه برون رفت از مشکلات است
به گزارش شستون؛ جمعی ازخانواده معظم شهدا، جوانان، معتمدین، علما، کنشگران، اجتماعی، سیاسی فضای مجازی، شورای شهر، شهردار، مسئول صدا وسیما به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با حسین نکویی فرمانده سپاه مهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: تشکیل جلسات‌ هم فکری باجوانان و معتمدین برای بصیرت افزایی بسیار مفید است؛ جریان فتنه سال 88، بیداری و هوشیاری ملت را به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه حرکت انقلابی ملت برای پیروزی و سبقت اندیشه اسلامی و انقلابی ملت نسبت به خواص و نخبگان بی بصیرت بود.

وی به شخصیت سردار شهیدسلیمانی اشاره‌ کرد و گفت: شخصیت ساده و بی تکلف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و زندگی ساده و سرشار از ایمان و اعتقاد به اصول و ارزش های انقلابی و ظلم ستیزی و رشد و پرورش در مکتب حسینی، شخصیت سردار را برای همیشه در اذهان ماندگار و قهرمان ملت های آزاده کردند.

سید حمید حسینی یکی از جوانان فعال و کنشگر سیاسی،اجتماعی و فضای مجازی،گفت: تعامل بین جوانان و مسئولان و طرح مباحث انقلابی و گفتگو بیشتر در بین آحاد مردم شهرستان برای بصیرت افزایی و جریان شناسی و دشمن شناسی و برای برون رفت از مشکلات است.

وی ادامه داد: دشمنان و معاندین نظام در فضای حقیقی و مجازی در تلاش هستند خدمات نظام را کمرنگ و بی ارزش نشان دهند از این رو این وظیفه ماست طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب خدمات انجام شده انقلاب و رشادت های شهدا به خصوص حاج قاسم  را برای تنویر افکار عمومی بیان و در فضای مجازی اطلاع رسانی و باز نشر کنیم.

مولوی عبدالغنی حسینی یکی از معتمدان و علمای انقلابی در حاشیه این ديدار گفت: پایداری، بصیرت، استقامت، ایمان و حضور جوانان انقلابی در همه عرصه ها برای خدمت جهادی به مردم یکی از سلاح های پیروزی در جنگ اقتصادی است امیدواریم دولت انقلابی از ظرفیت جوانان بومی  در شهرستان استفاده کند.

تیمور کرد فرزند شهید شه بخش کرد رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان در حاشیه این دیدار گذری بر اقدامات و نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تأثیر ایشان در بین مردم داشت و گفت: سردار سلیمانی بصیرت افزایی را رمز موفقیت ملت و شکست دشمنان دانستند،ما ادامه دهنده راه ایشان و پدر شهیدمان هستیم.

لازم به ذکر است در پایان اشعاری به صورت دکلمه در وصف سردار دلها که توسط فرزند شهید شه بخش کرد سروده شده بود، توسط یاسین کرد به نمایندگی از وی قرائت شد.
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 24432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *