800
۰
امام جمعه موقت سراوان مطرح کرد؛

ایران؛ سرزمینی قهرمان پرور و حماسه ساز است/ حضرت فاطمه (س) بهترین الگوی زنان عالم

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: ملت شهید پرور ایران اسلامی قهرمانانی را پرورش داده که با از خودگذشتگی مانند حاج قاسم حماسه سازی کردند.
ایران؛ سرزمینی قهرمان پرور و حماسه ساز است/ حضرت فاطمه (س) بهترین الگوی زنان عالم
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار امام جمعه موقت سراوان بیان کرد: انسان اشرف مخلوقات است و باید نسبت به رعایت حقوق یکدیگر تلاش کنیم و نسبت به حقوق یکدیگر آگاه باشیم.

وی افزود: شماری از آتش نشانان در حادثه پلاسکو با ایثار و فداکاری برای نجات جان انسان ها میان شعله های آتش رفتند و به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به شهادت ۱۶ نفر از آتش نشانان در‌حادثه پلاسکو، ادامه داد: ملت شهید پرور ایران اسلامی قهرمانانی را پرورش داده که با از خودگذشتگی مانند حاج قاسم حماسه سازی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نورای یار خاطر نشان کرد: امید است که بتوانیم در راستای مکتب حاج قاسم با ایثار و از خودگذشتگی به مردم خدمت کنیم.

وی اظهار کرد: وقتی آژیر خودروهای آتش نشان به گوش می رسد باید به احترام حقوق هموطنان مسیر را برای خودروهای امداد رسان باز کنیم شاید از این طریق بتوانیم در نجات جان انسان ها سهیم باشیم‌‌.

امام جمعه موقت سراوان تصریح کرد: سوم بهمن ولادت باسعادت فاطمه زهرا (س) است؛ حضرت فاطمه (س) بهترین الگوی زنان دنیا است که می‌توان در کلیه امور زندگی از این شخصیت نورایی بهترین بهره ها را برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نورایی اذعان کرد: رزمایش مرکب نیروهای دریایی روسیه و چین در دریا نماد قدرت نماد همبستگی و صلح و پیامی به دشمنان دارد که آمادگی پاسخ به هر گونه تحرک را داریم.

انتهای پیام/
جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 24593
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *