800
۰

زمان نام نویسی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: نام نویسی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۱۰ اسفند آغاز می‌شود.
زمان نام نویسی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان -  دانشگاه پیام نور امسال نیز آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد را برای پذیرش دانشجو ویژه مهر ۱۴۰۱ در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و هنر برگزار خواهد کرد.
ابراهیم تقی زاده گفت: نام نویسی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از ۱۰ اسفند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org آغاز می‌شود و تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.
زمان برگزاری آزمون دانشپذیری روز جمعه مورخ ۲۴ تیر ۱۴۰۱ است که بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با ۲۶ هزار و ۷۲۲ نفر ظرفیت در ۱۸۶ رشته محل برگزار می‌شود.
افزایش ۶ رشته جدید مانند زبان شناسی اجتماعی، ژئومورفولوژی نظری، روانشناسی شناختی، مدیریت دولتی (مدیریت منابع انسانی)، مدیریت صنعتی (تولید و عملیات) و شیمی کاربردی در دفترچه راهنمای بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور اضافه شده است.
سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: داوطلبان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنما که توسط سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد، برای انتخاب رشته و ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. سوالات آزمون فراگیر از منابعی است که در دوره دانشپذیری به دانشجویان معرفی شده است و دانشجویانی که با موفقیت دوره دانشپذیری را بگذرانند به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور شناخته شده و پس از این آزمون یک ترم تحصیلی خود را سپری کرده و برای ترم بعدی ثبت نام خواهند کرد.
او گفت: اطلاعات تکمیلی و نحوه برگزاری کلاس‌های مهرماه ۱۴۰۱ از طریق پورتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می‌شود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 24824
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *