800
۰

ساعی: کمیته فنی درباره سرمربیان تیم‌های ملی تصمیم می‌گیرد

رییس فدراسیون تکواندو تاکید کرد: کمیته فنی درباره کادر فنی تیم های ملی تصمیم گیری خواهد کرد.
ساعی: کمیته فنی درباره سرمربیان تیم‌های ملی تصمیم می‌گیرد
به گزارش شستون؛ هادی ساعی در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا نفرات مد نظر خود برای بدست گرفتن پست های مدیریتی فدراسیون تکواندو مشخص شده اند یا خیر، اظهار کرد: فعلا عجله زیادی برای این موضوع نداریم. هنوز در اینباره تصمیمی نگرفته‌ام و انشاءالله با انجام بررسی های لازم تصمیم گیری خواهم کرد.
رییس فدراسیون تکواندو، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با نفرات فدراسیون قبل ادامه همکاری بدهد، خاطرنشان کرد: بچه هایی که از قبل بودند حضور دارند و مشغول به فعالیت هستند. من هم با اعضای خانواده تکواندو کار می کنم و این بچه ها نیز جزوی از خانواده تکواندو هستند.
وی درباره برنامه های پیش روی فدراسیون تکواندو، گفت: اسفند ماه در حدود ۱۲ روز در کیش ۴ رویداد مهم در پیش داریم. مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی قرار است با حضور رئیس فدراسیون جهانی برگزار شود. همچنین مسابقات جام فجر، باشگاه‌های آسیا و مسابقات پاراتکواندو فجر را هم برگزار خواهیم کرد. با همه توان برای برگزاری خوب این رقابت ها در حال برنامه ریزی هستیم.
ساعی با اشاره به شکایت های متعدد از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه، گفت: درباره این موضوع در حال تصمیم‌گیری هستیم تا به بهترین شکل عدالت برقرار شود. تعدادی فیلم از مسابقات ارسال شده که قصد داریم با حضور داوران پومسه مورد بازبینی قرار دهیم تا تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم. تعدادی نیز به دلیل نداشتن زمان موفق به ارسال فیلم نشده اند که به آن ها نیز زمان بیشتری اختصاص خواهیم داد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا کادرهای فنی تیم های ملی تکواندو تغییر خواهند کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: ابتدا قصد داریم کمیته فنی را تشکیل دهیم. هر تصمیمی که کمیته فنی در این‌باره بگیرد انجام خواهد شد.
انتهای پیام
دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 24835
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *