800
۰
نتیجه بررسی اتفاقات مشهد تا ۲ روز آینده اعلام خواهد شد؛

وحیدی: ۲۳ هزار نفر وارد استادیوم امام‌رضا(ع) شدند/ عده‌ای اقدام به فروش بلیت جعلی کردند

وزیر کشور گفت: قرار بود ۱۰ هزار نفر وارد استادیوم امام‌رضا(ع) شوند در حالی که طبق آمار ۲۳ هزار نفر وارد استادیوم شدند.
وحیدی: ۲۳ هزار نفر وارد استادیوم امام‌رضا(ع) شدند/ عده‌ای اقدام به فروش بلیت جعلی کردند
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه و در حاشیه حضور خود به همراه هیئت دولت در شهر مشهد اظهار داشت: نتیجه بررسی جوانب حواشی ایجاد شده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان در شهر مقدس مشهد در دو روز آینده اعلام می‌شود آنچه مشخص است در گزارش نیروی انتظامی اشاره شده که برخی تخلفاتی داشته‌اند، باید دلایل و انگیزه این افراد به دست آید تا اعلام نظر کنیم.
وی در ادامه بیان داشت: مجوز این دیدار بر اساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شد؛ بنابراین با وجود این که ظرفیت ورزشگاه ۲۴ هزار نفر بود اما قرار بود ۱۰ هزار نفر وارد استادیوم شوند در حالی که طبق آمار ۲۳ هزار نفر وارد استادیوم شدند.
 
وزیر کشور در پایان عنوان داشت: نیروی انتظامی وظیفه حفظ امنیت در حوزه بیرونی ورزشگاه را دارد و زمانی که تعدادی بیش از پیش‌بینی برای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند، وارد عمل شده و نیروی انتظامی وظیفه خود را بر اساس قوانین انجام داده. طبق گزارش‌ها عده‌ای خارج از ضوابط و به صورت جعلی اقدام به فروش بلیت کرده‌اند. در این گزارش تنها یک مورد استفاده از گاز فلفل اعلام شده اما اینکه چه کسی این کار را انجام داده، در دست بررسی است.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 25080
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *