800
۰
در ادامه شکواییه اهالی مرزنشین مطرح شد؛

گلایه شهروندان سراوانی از کمبود یک کالای اساسی در بازار/ یک مقام مسئول:100 تُن روغن خوراکی با قیمت قبل تامین شد

کمبود عرضه روغن خوراکی در روزهای اخیر که تامین آن بر عهده جهادکشاورزی است این روزها گلایه شهروندان سراوانی را به دنبال داشته و سبب نارضایتی آنها از کمبود این کالای پر مصرف شده است.
گلایه شهروندان سراوانی از کمبود یک کالای اساسی در بازار/ یک مقام مسئول:100 تُن روغن خوراکی با قیمت قبل تامین شد
به گزارش شستون؛ شهروندان سراوانی در روزهای اخیر با تماس های مکرر با این پایگاه خبری از نبود روغن خوراکی در سطح شهر سراوان، سیرکان، گشت و دیگر مناطق این شهرستان خبر دادند.

به گفته شهروندان از 10 روز قبل تهیه روغن خوراکی برای آنها مشکل شده و خواستار نظارت بیشتر مسئولین مربوطه در خصوص تامین این کالا در شهرستان شدند.

شهروندان سراوانی گفتند: روغن خوراکی در سطح فروشگاه های خرد و کلان شهر موجود نیست و اگر هم وجود داشته باشد با قیمت هنگفتی به فروش می رسد.

جذب 100 تُن روغن خوراکی و عرضه در روزهای آینده
در همین راستا خبرنگار ما جهت پیگیری مطالبه مردمی با حمید کبدانی رئیس جهادکشاورزی سراوان تماس تلفنی برقرار کرد که وی علت کمبود روغن خوراکی در شهرستان را عدم تامین به موقع از سوی کارخانجات روغن اعلام کرد.

وی گفت: طبق پیگیری های انجام شده در حال حاضر توانسته ایم 100 تُن روغن خوراکی مورد نیاز شهروندان را تامین کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: تا چند روز آینده این مقدار روغن خوراکی وارد بازار می شود و در تلاش هستیم تا میزان بیشتری از این کالای پرمصرف و مورد نیاز شهروندان را وارد بازار کنیم تا کمبودی در خصوص این قلم جنس وجود نداشته باشد.

کبدانی خاطر نشان کرد: قیمت روغن خوراکی تا این لحظه تغییر نداشته و با همان قیمت قبلی به فروش می رسد.


لازم به ذکر است چندی پیش نیز در پی گلایه مندی شهروندان سراوانی از نبود روغن خوراکی در شهرستان و با ورود دادستانی به عنوان مدعی العموم به این موضوع، بیش از 150 تن روغن خوراکی توسط پاسداران گمنام سپاه شهرستانی سراوان کشف و با دستور مستقیم دادستان سراوان با قیمت مصوب در فروشگاه های سطح شهر به فروش رسید.


انتهای پیام/

 
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 25354
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *