800
۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

شرایط کار و تولید در سیستان و بلوچستان با رویکرد علمی و فناورانه ارتقا می یابد

حامد آرامش گفت: با نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان " تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" از ظرفیت و توان نخبگان و صاحبان فکر و ایده در راستای بهبود و ارتقای شرایط کار و تولید در سیستان و بلوچستان استفاده می شود.
شرایط کار و تولید در سیستان و بلوچستان با رویکرد علمی و فناورانه ارتقا می یابد
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، حامد آرامش؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نخستین نشست هیات اندیشه ورز قشر بسیج کارگران و کارخانجات استان بیان کرد: استفاده از توان بین بخشی با رویکرد علم محور و فناورانه در راستای بهبود فضای کسب و کار و رفع مشکلات واحدهای تولیدی موثر است.

وی افزود: اگرچه سیستان و بلوچستان، استان صنعتی به شمار نمی آید اما با همین توان و ظرفیت واحدهای تولیدی موجود نقش مهمی در اقتصاد کشور و حتی برون مرزی ایفا می کند. بر این اساس باید ضمن حمایت از این ظرفیت سرمایه گذاران و کارآفرینان، شرایط را برای ورود دیگران نیز فراهم ساخت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: در هیات اندیشه ورز قشر بسیج کارگران و کارخانجات استان تلاش می شود با همفکری و استفاده از ایده های اعضا که متشکل از نمایندگان جامعه کارگری و کارآفرینی استان هستند، بهترین راهکارها در مسیر ارتقای تولید و معیشت جامعه هدف و گره گشایی از مشکلات آنها ارائه شود.

سرهنگ محمد قورزایی، مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان استان در این نشست گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای کمک به دولت در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت هستند تا در جنگ اقتصادی همانند جنگ نظامی بر دشمن غلبه کنیم.

وی افزود: هدف بسیج کارگری ایجاد اتحاد بین مجموعه‌های صنعتی است تا بتوانیم به نحو شایسته از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم و با استفاده از توانمندی‌ها و نظرات نخبگان در زمینه تحقق اهداف انقلاب اسلامی که در بیانیه گام دوم هم به آن اشاره شده است گام مؤثری برداریم.

در پایان این مراسم احکام اعضای هیات اندیشه ورز قشر بسیج کارگران و کارخانجات سیستان و بلوچستان اعطا و حامد آرامش بعنوان رییس این هیات از سوی سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان منصوب شد.

انتهای پیام/
  http://asrehamoon.ir/vdcfjcdyyw6djxa.igiw.html
 
سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 25408
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *