800
۰
در پی وزش طوفان شدید رخ داد؛

انسداد راه ارتباطی 12 روستا در "زهک" به دلیل طوفان های موسمی/ بیش از ۵ هزار متر مکعب ماسه بادی جمع آوری شد

حامد سروری نیا، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک از حمل و جمع آوری بیش از پنج هزارو ۳۰۰ متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان ظرف مدت ۷۲ساعت خبر داد.
انسداد راه ارتباطی 12 روستا در "زهک" به دلیل طوفان های موسمی/ بیش از ۵ هزار متر مکعب ماسه بادی جمع آوری شد
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، حامد سروری نیا بیان کرد: در تداوم طوفان های ۱۲۰ روزه سیستان شاهد شدت گرفتن این پديده در ۲۴ اردیبهشت ماه سالجاری‌ همراه با گرد و خاک شدید در منطقه بودیم تا جایی که سرعت این طوفان های موسمی به ١٠٨ کیلومتر درساعت رسید.

وی افزود: این امر سبب انسداد ۱۲ روستا این شهرستان با جمعیتی بیش از پنج  هزار خانوار شد.

این مسئول اضافه کرد: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بروز طوفان بلافاصله نیروهای راهداری شمال استان با تجهیزات و امکانات کامل در مسیرهای سیستان مستقر و در کمترین زمان ممکن تمامی مسیرهای مسدود شده ناشی از طوفان را بازگشایی کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک ادامه داد: در این عملیات ۱۰ نفر از همکاران این اداره با استفاده از ۵ دستگاه ماشین آلات راهداری به مدت ۷۲ ساعت به صورت شبانه روزی توسط ماشین آلات و همچنین به طور دستی نسبت به جمع آوری و حمل بیش از ۵هزارو ۳۰۰مترمکعب  ماسه بادی از سطح راه های شهرستان زهک اقدام کردند.

سروری نیا تصریح کرد: همکاران راهداری با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی در خدمت مردم هستند و امیدواریم رانندگان با توجه به‌ تداوم طوفان نیز احتیاط کافی برای تردد در جاده‌ها را داشته باشند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 25417
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *