800
۰
فرماندار شهرستان زاهدان در جلسه کارگروه اشتغال:

پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در زاهدان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)

ابوذر مهدی نخعی از پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان زاهدان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال جاری خبرداد.
پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در زاهدان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)
به گزارش شستون؛ به نقل از  زاهدنیوز، ابوذر مهدی نخعی؛ فرماندار زاهدان در جلسه کارگروه اشتغال بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از گذشته در زاهدان اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف کرده و تاکنون قدم های مثبتی برداشته است.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی بنیاد برکت، اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و روستایی است و فعالیت های حمایتی خود را در مناطق محروم و حاشیه شهرها انجام می دهد.

فرماندار زاهدان افزود: این تسهیلات در غالب طرح های اشتغالزایی خرد در سه بخش مرکزی، نصرت آباد، کورین و شهر زاهدان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با همکاری بخشداران و ادارات جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان صنعت، معدن و تجارت به واجدین شرایط پرداخت می شود.

نخعی گفت: طرح اشتغالزایی برای کسب و کار خرُد و خانگی مربوط به بویژه روستاها و مناطق کم برخوردار زاهدان اقدام می کند و البته شغل خاصی مد نظر نمی باشد و بسته به درخواست متقاضی و لحاظ نمودن شرایط اقلیمی منطقه صورت می پذیرد.

انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 25423
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *