800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد؛

آموزش عنصر مهم در زمینه هدفمند ساختن مشاغل خانگی در روستاها/ تحقق شعار سال با حضور جهادی مسئولین امکان پذیر است

سعید تجلیلی گفت: شعار برای این نیست که سر برگ نامه های اداری درج شود و یا بر معابر سطح شهر بنر نصب شود، بلکه برای آن است که مدیران به صورت جهادی وارد میدان شوند.
آموزش عنصر مهم در زمینه هدفمند ساختن مشاغل خانگی در روستاها/ تحقق شعار سال با حضور جهادی مسئولین امکان پذیر است
به گزارش شستون؛ نخستین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان که با فرماندار، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس اداره صمت، بخشداران و جمعی از مسیولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سعید تجلیلی فرماندار سراوان در این نشست با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و لزوم بر تحقق شعار سال، گفت: توانمندسازی، تسهیل و تسریع در راستای تعهدتحقق کامل اشتغال از موضوعات مهم در امر اشتغال آفرینی است.

وی افزود: آموزش عنصر مهم در زمینه هدفمند ساختن مشاغل خانگی در روستاها با هم افزایی بخشداران، دهیاران و سایر مسئولین است.

فرماندار سراوان ادامه داد: در زمینه تامین معیشت پایدار زنان؛ حمایت و توانمند سازی به ویژه خوداشتغالی امری انکار ناپذیر است.

تجلیلی خاطر نشان کرد: راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی و صنایع دستی زنان سرپرست خانوار و کارآفرین با شعار «زندگی کن تازندگی بخشی» تسریع شود.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست، تصریح کرد: شعار برای این نیست که سر برگ نامه های اداری درج شود و یا بر معابر سطح شهر بنر نصب شود، بلکه برای آن است که مدیران به صورت جهادی وارد میدان شوند.

انتهای پیام/
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۴
کد مطلب: 25438
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *