800
۰
در جشن روز دختر عنوان شد؛

حضرت معصومه (س) مدافع حریم ولایت و امامت/کریمه اهل بیت (ع) مرواریدی از فضائل اخلاقی است

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی سیب و سوران گفت: وجود حضرت معصومه (س) در ایران مرواریدی از فضائل اخلاقی است که تأسی به سیره این بانوی بزرگ اسلام می تواند جامعه ایرانی را به تمدن اسلامی نزدیک تر کند.
حضرت معصومه (س) مدافع حریم ولایت و امامت/کریمه اهل بیت (ع) مرواریدی از فضائل اخلاقی است
به گزارش شستون، مراسم ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر همزمان با دهه کرامت به همت بسیج جامعه زنان شهرستان و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران، سرپرست فرمانداری شهرستان، رئیس دانشگاه علمی و کاربری، اعضای شورای اداری و با حضور پرشور بانوان شهرستان برگزار شد.

 هیبت زهی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی سیب و سوران در این مراسم به بیان کرامت، منزلت حضرت معصومه (س) و آشنايي با سيره کریمه اهل بیت علیهم السلام پرداخت و بیان کرد: ولایت مداری حضرت معصومه (س) بر کسی پوشیده نیست و آن حضرت الگوی کامل بانوان برای رسیدن به تعالی دینی و علمی است.

وی افزود: ولایتمداری مهمترین ویژگی حضرت معصومه (س) بود و این بانوی بزرگ اسلام در دوران خود مدافع حریم امامت و ولایت به شمار می رفت و با بصیرتی که داشتند از جان دل در این مسیر  هزینه کردند.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی سیب و سوران خاطر نشان کرد: وجود حضرت معصومه (س) در ایران مرواریدی از فضائل اخلاقی است که تأسی به سیره این بانوی بزرگ اسلام می تواند جامعه ایرانی را به تمدن اسلامی نزدیک تر کند.

هیبت زهی ادامه داد : ماه ذی القعده از ماه های پرخیر و برکت است که مناسبت ها و اعیاد بسیار بزرگی برای مسلمانان دارد و آغاز این ماه مصادف است با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و پایان دهه کرامت مصادف است با ولادت حضرت امام رضا (ع) از این رو ماه ذی القعده ماه پر خیر و برکتی است.
 
لازم به ذکر است  در پايان اين مراسم با اهداء لوح سپاس از بانوان  و دختران فعال شهرستان در زمینه های مختلف تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 25549
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *