از پاداش صعود به جام‌جهانی تاکنون هیچی دریافت نکرده‌ام؛

اسکوچیچ: فدراسیون فوتبال به من بی‌احترامی کرده، دخالتی در بازی‌های تدارکاتی نداشتم/ از اردوی قطر راضی نیستم، باید مراقب آبروی تیم ملی باشیم

26 خرداد 1401 ساعت 11:14

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دخالتی در تدارک بازی‌های دوستانه نداشتم، بازی‌هایی که می‌خواستیم را تدارک ندیدند.


به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران پیرامون شرایط اردوی قطر اظهار داشت: ایده متفاوتی در رابطه با این اردو داشتم و ۲ ماه پیش نوشتم و گفتم که چه انتظاراتی دارم و می‌خواهم در این اردو چه اتفاقاتی رخ بدهد ولی این موضوع اتفاق نیافتاد. توضیحات کامل در رابطه با زمان پیش رو تا جام جهانی را گفته بودم ولی متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت و الان فقط با یک تک بازی در قطر حضور داریم.

وی در ادامه بیان داشت: خیلی شفاف از فدراسیون خواسته بودم که با تیم‌هایی بازی‌های دوستانه تدارک بدهد که شبیه به تیم‌هایی باشند که در جام جهانی با آن‌ها بازی خواهیم داشت و حقیقت این است که مسابقات مدنظرم برگزار نشد. انتظارم از فدراسیون این بود که اردوی با کیفیت‌تری از قطر فراهم کند و فکر می‌کنم روزهای زیادی را برای برگزاری اردو مناسب از دست دادیم. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که با این شرایط با تمام وجود در خدمت تیم ملی بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره با سفر به کانادا برای تک بازی عنوان داشت: من قصد داشتم بهترین شرایط و انتخاب‌ها را برای بازی‌های تدارکاتی در نظر بگیرم ولی همان تک بازی هم کنسل شد. به نظر نمی‌رسید که برای تک بازی ارزش سفر به کانادا یا اروگوئه وجود داشته باشد و به بیولوژی بازیکنان آسیب می‌زد.

وی در این رابطه تصریح داشت: بهترین حالتی که می‌توانستیم فراهم کنیم، فقط همین تک بازی در اردوی قطر بود و اگر بگویم از این اردو راضی و خوشحال هستم، دروغ گفته ام. تنها چیزی که باعث خوشحالی من می‌شود تلاش بازیکنان و کادر فنی خواهد بود که با جان و دل کم نگذاشتند و سعی کردند از زمان کمی که در اختیار داریم، به بهترین حالت ممکن برای هماهنگی و آمادگی تیم استفاده کنند.

اسکوچیچ تاکید داشت: ما باید مراقب آبروی تیم ملی هم باشیم و می‌توانستیم در قطر بازی‌های بهتر هم برگزار کنیم، نمی‌شد در تهران بمانیم تا ببینیم چه می‌شود. همیشه درخواستم برای بازی‌های دوستانه تیم‌های خوب بود، نه تیم‌های کوچک که کمکی نکنند.

سرمربی تیم ملی در رابطه با گلایه از فدراسیون فوتبال اذعان داشت: من وقتی که به تیم ملی آمدم، گفتم که هدفم صعود به جام جهانی خواهد بود و مشخص بود که از روز اول چه چیزی را می‌خواهم. خیلی وقت ها پیش آمد که احترام من نگه داشته نشد و اگر از من بپرسید که آخرین پرداختی من در چه تاریخی بوده باید خیلی فکر کنم تا به یاد بیاورم.

او در پایان به فوتبال برتر شبکه ۳ سیما گفت: از پاداش صعود به جام جهانی تا الان هیچ دریافتی نداشتم. درست است که هدف اصلی من مسائل مالی نبوده ولی این جزئی از شرایط کار است و استحقاق این را داریم که به ما احترام گذاشته شود.


انتهای پیام/


کد مطلب: 25592

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/25592/اسکوچیچ-فدراسیون-فوتبال-بی-احترامی-کرده-دخالتی-بازی-های-تدارکاتی-نداشتم-اردوی-قطر-راضی-نیستم-باید-مراقب-آبروی-تیم-ملی-باشیم

شستون
  https://shastoon.ir