800
۰
در ادامه شکایات شهروندان از وضعیت نانوایی های استان؛

نانوایی های آزادپز در تیر رس سازمان های نظارتی/ سامانه 124 آماده ارائه شکایات شهروندان می باشد

منصور عدل مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در آینده نزدیک با برنامه ریزی های انجام شده نانوایی های آزاد پز نیز تحت نظارت حوزه های نظارتی قرار خواهند گرفت.
نانوایی های آزادپز در تیر رس سازمان های نظارتی/ سامانه 124 آماده ارائه شکایات شهروندان می باشد
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، در پی تماس های شهروندان مبنی بر اینکه نانوایی های آزاد پز، نان سنگک را به قیمت هشت هزار تومان و در اندازه کوچکتر از قبل و کیفیت پایین دست مردم می دهند به سراغ مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان رفتیم تا این موضوع را بررسی کنیم.

منصور عدل، با بیان اینکه نانوایی های آزادپز زیر مجموعه اتحادیه خبازان قرار ندارند، به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر هیچ تکلیف نظارتی از سوی جهاد کشاورزی و سایر واحد های نظارتی برای این نانوایی ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هشت هزار تومان برای نان سنگک هیچ توجیهی در هیچ شرایطی ندارد، گفت: شکایت موردی باشد دستور بازرسی را خواهیم داد و پیگیری می کنیم تا حق مردم ضایع نشود.
 
این مقام مسئول بیان کرد: در استانداری از سوی حوزه تنظیم بازار استان در این خصوص برنامه ریزی هایی در حال انجام است تا در آینده این نانوایی ها تحت نظارت جهاد کشاورزی و سایر حوزه های نظارتی قرار گیرند.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه از آنجاییکه این نانوایی ها اشتغال بسیار زیادی ایجاد کرده و اکثرا سرپرست خانوار هستند و ذائقه مردم به سمت این نانوایی ها بیشتر می باشد، تصریح کرد: در این بخش زیاد سخت گیری نمی شود با این حال اگر شکایت موردی در این خصوص باشد دستور بازرسی داده می شود .

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان در استان وضعیت نانوایی ها دگرگون خواهد شد و صف ها هم کاهش می یابد، تصریح کرد: در چند روز آینده قطعا این مشکل و معضل رفع و تکلیف همه واحد های خبازی مشخص خواهد شد.

عدل خاطر نشان کرد: شهروندان هر گونه شکایتی را در این خصوص می تواند به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcbawb8grhbazp.uiur.html
 
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 25597
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *