800
۰
با تلاش شبانه روزی نجاتگران هلال احمر سیستان وبلوچستان؛

۱۴۸ حادثه دیده در خرداد ماه امدادرسانی شدند

علیرضا میربهاء الدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمرسیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۱۴۸ حادثه دیده در حوادث خرداد ماه خبر داد.
۱۴۸ حادثه دیده در خرداد ماه امدادرسانی شدند
به گزارش شستون؛ علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: در خرداد ماه  امسال نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به ۱۴۸ حادثه دیده در حوادث امدادرسانی کردند.

وی اظهار کرد: در ماه گذشته ۲۴  مورد حادثه در سطح استان به جمعیت هلال احمر گزارش شده است که  ۲۰ مورد حادثه جاده ای ، یک مورد سیل و  آبگرفتگی ، ۲ مورد زلزله و یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع  بوده، که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان امدارسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: در امدادرسانی‌ ماه گذشته ۱۴۱ نیروی عملیاتی در قالب ۳۵ تیم به همراه ۳۲ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس جهت پاسخگویی به حوادث در سطح استان اعزام شده اند.

وی ادامه داد: ۲۳ مورد رهاسازی توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر  در خرداد ماه  انجام گرفت.

این مسئول اضافه کرد: در سیل و آبگرفتگی ماه گذشته ۴۹ نفر در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و بسته های غذایی ۷۲ ساعته بین آنها توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در خردادماه امسال  به ۲۷۳  آسیب دیده از حوادث آتش سوزی منازل در سطح استان  اقلام زیستی و  معیشتی توسط جمعیت هلال احمر استان ارائه شد.

میربهاءالدین خاطر نشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است و نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان  آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده می باشند.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdchvwnz-23nkvd.tft2.html
 
دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 25656
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *