800
۱

تاریخ‌ساز کشتی ایران: امیدوارم آزادکاران ملی‌پوش در جهانی بدرخشند/ وزنم را تغییر نمی‌دهم

علی سوادکوهی گفت: امیدوارم هرکسی لایق پوشیدن دوبنده ارزشمند تیم ملی است، در مسابقات جهانی صربستان خوش بدرخشد.
تاریخ‌ساز کشتی ایران: امیدوارم آزادکاران ملی‌پوش در جهانی بدرخشند/ وزنم را تغییر نمی‌دهم
به گزارش شستون؛ به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ علی سوادکوهی کشتی گیر وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: پس از برپایی اردو در کمپ تیم‌های ملی بلافاصله برای اولین رقابت در مسابقات رنکینگ کرواسی که یکی از مهمترین رقابت‌ها بود شرکت کردیم.
دارنده ۳ مدال طلا، نقره و برنز آسیا با اشاره به اینکه این رقابت‌ها سرانجام خوبی داشت، ادامه داد: تیم منتخب با ۶ وزن در این رقابت‌ها اعزام شد و خدا را شکر موفق شدیم با کسب ۴ مدال طلا و ۲ مدال نقره مقام دوم تیمی را بدست بیاوریم، همچنین این رقابت‌ها با حضور کشتی گیران عنوان دار در سطح نسبتا خوبی برگزار شد.
سوادکوهی که با شکست جردن باروز در رقابت‌های جام جهانی آمریکا تاریخ ساز شد، عنوان کرد: با توجه به حضور در جام جهانی از مرحله اول چرخه انتخابی معاف شدم، اما باید در جام تختی حاضر شوم و امیدوارم به خوبی و خوشی مرحله آخر که جام تختی است را پشت سر بگذاریم و هرکس لایق پوشیدن دوبنده ارزشمند تیم ملی است، در مسابقات جهانی صربستان خوش بدرخشد.
این آزادکار ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی گفت: در حال حاضر تنها به مسابقات جهانی فکر می‌کنم و تصمیمی برای تغییر وزن ندارم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه‌ی کسانی که موجبات این موفقیت شدند تشکر می‌کنم همچنین برای همه‌ی ورزشکاران آرزوی صحت و سلامتی دارم.
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 26092
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *