800
۰
به همت تلاش های جهادی نیروی زمینی سپاه انجام شد؛

برچیدن غبار محرومیت در نقطه صفر مرزی شمسر/ از احداث ۱۰ حلقه چاه تا راه اندازی مجتمع کشت و صنعت در شرقی ترین نقطه کشور

به همت جهادی سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران ۱۰ حلقه چاه در منطقه شمسر سراوان در نقطه صفر مرزی وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.
برچیدن غبار محرومیت در نقطه صفر مرزی شمسر/ از احداث ۱۰ حلقه چاه تا راه اندازی مجتمع کشت و صنعت در شرقی ترین نقطه کشور
به گزارش شستون، به نقل از کانون فرهنگی زنان بلوچ؛ یکی از رسالت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به ویژه نیروی زمینی زدودن غبار محرومیت در نقاط کم برخوردار جامعه به خصوص نقاط مرزی است.

در سال های اخیر نیروهای جهادی نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان به ویژه سراوان که در منطقه صفر مرزی قرار دارد تلاش های شبانه روزی برای برچیدن غبار محرومیت انجام داده اند.

در چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به همت جهادی سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران و با حضور فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور، علما، روحانیون، سران طوایف و بزرگان منطقه آیین بهره برادی از ۱۰ حلقه چاه در منطقه صفر مرزی شمسر برگزار شد.

سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه شهید سجاد سراوان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: با پیگیری های انجام شده سند ۱۰ حلقه چاه به افراد واجد شرایط این منطقه واگذار شده است.

وی افزود: همچنین ۳۵۰ هکتار زمین در اختیار ساکنین این منطقه برای انجام کشت و اشتغال زایی واگذار شد.

فرمانده قرارگاه شهید سجاد سراوان ادامه داد: در تلاش هستیم تا در کنار زمین های کشاورزی و حلقات چاه، سردخانه و گلخانه نیز احداث شود تا کشتار در این منطقه صورت گیرد تا هم نیاز این خطه از کشور برآورده شود و هم زمینه اشتغال برای افراد جویای کار ایجاد شود.

ظریفی خاطر نشان کرد: با ورود سرمایه گذاران جدید پروژه احداث کارخانه تولیدی آب معدنی و مرغداری نیز فعال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نظر داریم در برنامه پنج ساله یک مجتمع کشت و صنعت در منطقه شمسر ایجاد شود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب: 26106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *