800
۰
وقتی یک مسئول کار غیرقانونی می‌کند؛

انشعاب غیرمجاز برق اینبار توسط شهردار سیب و سوران

شهرداری سیب و سوران در اقدامی عجیب برای ورودی‌ یک محله اقدام به نصب یک برج نوری غیرمجاز می‌کند.
انشعاب غیرمجاز برق اینبار توسط شهردار سیب و سوران
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون، امروزه انشعابات غیر مجاز و سرقت برق یکی از مشکلات و در برخی مناطق از معضلات صنعت برق است كه علاوه بر خسارات ربایش برق، صدمات و خسارت‌های زیادی به ترانس‌ها، خطوط و شبکه برق نیز وارد می‌سازد.

مدتی قبل شهرداری شهرستان سیب و سوران در اقدامی عجیب برای ورودی یک محله اقدام به نصب یک برج نوری می‌کند و طبق مذاکره با امور برق شهرستان و قول نصب شبکه روشنایی برای ۲۰ روز آینده را می‌دهد به گفته آنان نیازی به برج نوری نیست.

اما در کمال ناباوری شهردار برج نوری رو نصب می‌کند و برای اتصال این برج کابل برق حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه می‌کند و سیم مهار مخابرات که در مسیر سوران به سیب بلااستفاده بوده را بدون مجوز مخابرات برای برج نوری به کار برد.

با توجه به این اقدام غیرقانونی و قطع برق توسط مجموعه امور برق و پلیس، اتصال را اینبار بر روی کنتور یکی از شهروندان متصل کرده بود.

کابل غیرمجاز روشنایی شهر سیب و سوران جمع‌آوری شد

علی بارکزهی، مدیر امور برق شهرستان سیب و سوران در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: ۴۲۰ متر کابل غیرمجاز روشنایی برج نوری که توسط سازمان شهرداری ایجاد شده بود، جمع‌آوری شد.

وی افزود: پس از اطلاع از این اتفاق، تیمی متشکل از پلیس برق به همراه رئیس مشترکین و بهره‌برداری به محل اعزام و نسبت به جمع‌آوری کابل غیرمجاز اقدام کردند.

مدیر امور برق شهرستان سیب و سوران تصریح کرد: این اقدام در میدان ورودی شهر سیب و سوران جهت روشنایی برج نوری به صورت غیرمجاز و خطر آفرین توسط سازمان شهرداری احداث شده بود.

وی گفت: تمامی شهروندان باید توجه کنند که تأمین و توزیع انرژی بسیار پرهزینه است و از آنجایی که خروجی کل شبکه برق و تجهیزات آن در خدمت رفاه و آسایش مردم است، صیانت و حفاظت از شبکه به رفاه عمومی مردم منجر خواهد شد.


انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdciuuaz5t1aqu2.cbct.html
 
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 26434
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *