800
۰
به مناسبت هفته بسیج سازندگی انجام شد؛

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمیون۳ در سراوان/ از اعزام گروه های جهادی پزشکی تا ساخت منازل محرومین

به مناسبت هفته بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمیون۳ با حضور گروه های جهادی در سراوان برگزار شد.
برگزاری رزمایش جهادگران فاطمیون۳ در سراوان/ از اعزام گروه های جهادی پزشکی تا ساخت منازل محرومین
به گزارش پایگاه خبری شستون، رزمایش جهادگران فاطمیون۳ با حضور گروه های جهادی و بسیجیان خواهر و برادر در سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد.

سردار احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی گروه‌های جهادی که در عرصه‌های مختلف در این منطقه از کشور فعالیت دارند قدردانی می کنم.

وی افزود: گروه‌های جهادی در این شهرستان در زمینه عمران‌، آبادانی، سازندگی، هرس نخیلات، بسته‌بندی محصول خرما، ویزیت رایگان، مشاوره، توزیع غذای گرم، بسته های معیشتی، البسه و نوشت افزار فعالیت دارند.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: با آغاز هفته بسیج سازندگی در سراوان رژه خودرویی (آمبولانس) با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی صورت گرفت و همچنین چهار گروه جهادی شامل سه پزشک عمومی، دندانپزشک و ماما در حاشیه شهر سراوان به مدت پنج روز به ویزیت رایگان بیماران نیازمندان پرداختند. 

مالدار خاطر‌نشان‌کرد: اردوی جهادی یک روزه کمک به ساخت منزل محرومین و نیازمندان توسط گروه جهادی شهید حجازی سپاه شهرستانی سراوان در روستای قادر آباد ناهوک نیز به مناسبت هفته بسیج سازندگی انجام شد.

وی تصریح کرد: توزیع ۵۰۰ سبد غذایی  میان نیازمندان و ۷۰۰ کیف میان دانش آموزان بخش مهرگان در راستای مواسات و همدلی نیز از دیگر اقدامات گروه های جهادی بوده است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب: 26456
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *