800
۰
امام جمعه سراوان:

پیام فتح خرمشهر امید به آینده است

امام جمعه سراوان گفت: ما توانستیم از موج‌های سهمیگین خارج شویم الان در مسیر و در حال حرکت هستیم و دنیا به تکاپو افتاده است، پیام فتح خرمشهر امید است و اینکه دشمن مقابل ما به زانو در خواهد آمد و پیام استقامت و عشق به انقلاب را دارد.
پیام فتح خرمشهر امید به آینده است
به گزارش پایگاه خبری شستون، به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت المقدس اعضای ستاد گرامیداشت سوم خرداد به همراه سردار احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان و دیگر اعضا با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابی طالب(ع) دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای اخیر شهرستان سراوان، بیان کرد: چهل و چهار سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد انقلابی که می‌توان از آن به عنوان معجزه در این عصر یاد کرد که همه دنیا را به حیرت در آورد و آنچنان غافلگیری در دنیا ایجاد کرد که به تمام فرمول‌های مادی در این عالم مهر باطل زد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به پرچم داری امام خمینی(ره) و با ندای توحید و اینکه اسلام توان مدیریت و حاکمیت و پیاده کردن همه ابزار و اعمال را داشته و دارد روی کار آمد.

امام جمعه سراوان ادامه داد: در آن زمان یکی از یاغی‌ترین و قلدرترین افراد یعنی صدام را برای زمین گیر کردند انقلاب اسلامی تجهیز کردند اما امام(ره) زیر بار استکبار نرفت و ذره‌ای از آرمان‌ها و گفتمان خود کوتاه نیامد و مقابل همه آنها ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: زمانی صدام وارد خرمشهر شد که تقریبا ۷۰ درصد آن را خراب کرده بودند اما با مجاهدت و رشادت رزمندگان اسلام خرمشهر آزاد شد و فتح خرمشهر شروعی برای سرکوب دشمن بود.

امام جمعه سراوان اذعان کرد: آزاد سازی خرمشهر نشانه حقانیت انقلاب اسلامی ایران و یکی از نشانه‌های عشق مجاهدین مخلص در راه خدا و امام بود، خرمشهر با مقاومت و عشق به امام و انقلاب فتح شد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: پیام فتح خرمشهر مقاومت مقابل دشمن است و فتح خرمشهر چون حق است معجزه وار است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تبلیغات یک فوتبالیست و یک بازیگر تکان که نمی‌خورد هیچ بلکه مقاوم‌تر می‌شود، ادامه داد: فتح خرمشهر یعنی وجود انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب این ندا را به ما می‌دهد که اگر بدانیم، در رکاب و مسیر باشیم همچنانی که انقلاب اسلامی وحشتی در دل همه مزدوران عالم ایجاد کرد، ایجاد می‌کند.

امام جمعه سراوان گفت: فتح خرمشهر تمامی معادلات نظامی و سیاسی دنیا را به هم زد و مانده‌اند مگر می‌شود خرمشهری که با سیاست کارشناسان نظامی و چینش‌های داخل، گروهی با جان و خون خود خرمشهر را آزاد کنند؛ همه صحنه‌های انقلاب اسلامی معجزه وار است و قدرت خدا را می‌بینیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: هر فردی علیه نظام و انقلاب است خداوند متعال آن را از صحنه خارج می‌کند ما مشاهده کردیم فرعون زمان یعنی صدام را با ذلیل‌ترین وضعیت از سوراخ موش در آوردند و به دار آویختند که این معجزه الهی است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی و فتح خرمشهر و هم سرنگونی صدام معجزه الهی است. توجه داشته باشیم هر فردی در توان خود کار فرهنگی و تبیین کند و برای انقلاب حرکت کند.

امام جمعه سراوان خاطر نشان کرد: ما توانستیم از موج‌های سهمیگین خارج شویم الان در مسیر و در حال حرکت هستیم و دنیا به تکاپو افتاده است، پیام فتح خرمشهر امید است و اینکه دشمن مقابل ما به زانو در خواهد آمد و پیام استقامت و عشق به انقلاب را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران آینده‌ای روشن و جهانی دارد اگر درک نکنیم باز هم این حقیقت از بین نمی‌رود. پیام فتح خرمشهر امید به آینده و پیام حقیقت انقلاب این است که ما در آینده قدرتمندتر هستیم. راه و بستر به خوبی محقق می‌شود. سپاه همزاد انقلاب و نهاد مقدسی است که باید همراه انقلاب در همه ابعاد با سرعت همراه باشد.

سردار احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این دیدار بیان کرد: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برنامه‌های متنوعی در سطوح مختلف برنامه ریزی شده و با همکاری اعضای ستاد و حوزه و پایگاه‌های مقاومت اجرایی می‌شود.

وی افزود: امید است اجرای برنامه‌ها یادآور حماسه‌های رزمندگان اسلام و شهدایی باشد که جان خود را فداکردند که به وضعیت فعلی که به خار چشم دشمن تبدیل شده‌ایم.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: عناد استکبار جهانی حاکی از پیشرفت و رشد در تمامی زمینه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بیم و هراس را میان آنها ایحاد کرده است.

مالدار خاطر نشان کرد: هر روز توطئه جدیدی ایجاد می‌کنند اما به دلیل مقاومت و آگاهی مردم بصیر ایران نتیجه نمی‌گیرند و در حال حاضر دشمن به زانو افتاده است.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 26505
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *