در عصر ارتباطات مشترک مورد نظر در دسترس نیست؛

قطعی عمدی فیبرنوری جمعیت ۸هزار نفری کشتگان را کلافه کرد

26 تير 1402 ساعت 8:46

قطعی مکرر فیبرنوری در دهستان کشتگان از توابع بخش بم پشت سراوان در سیستان و بلوچستان جمعیت ۸ هزار و ۳۴۹ نفری این منطقه را کلافه کرده است.


به گزارش پایگاه خبری شستون، در عصر ارتباطات و تکنولوژی اینترنت جزء لاینفک زندگی بشر تبدیل شده اما این روزه قطعی و اختلال در سرعت اینترنت در نقاط مختلف شهرستان سراوان به ویژه مناطق روستایی و صعب العبور باعث نارضایتی ساکنین این خطه از کشور شده است.

به گفته بخشدار بخش مرزی بم پشت سراوان جمعیت دهستان کشتگان بر اساس آخرین سرشماری ۸ هزار و ۳۴۹ نفر است که در عصر ارتباطات و تکنولوژی از داشتن آنتن و اینترنت پرسرعت محروم هستند.

ساکنین دهستان کشتگان در جنوب شرق‌ترین نقطه کشور از قطعی مکرر اینترنت که برای آنها مشکلاتی را به وجود آورده ابراز گلایه دارند و خواستار رفع این مشکل از سوی متولیان امر شدند.

به گفته اهالی این منطقه امروز پول نقد به ندرت میان مردم وجود دارد و اغلب از کارت بانکی برای خرید استفاده می‌کنند که با قطعی مکرر اینترنت و یا سرعت پایین و اختلال در آنتن دهی موجب شده تا برای تهیه و خرید مایحتاج روزانه با مشکل مواجه شوند.

میرکزهی بخشدار بم پشت در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: قطعی مکرر آنتن و اینترنت در این منطقه علاوه بر مردم مسئولین و دست اندرکاران مربوطه را کلافه کرده است به گونه‌ای که اگر امروز مشکل و اختلال مرتفع شود فردا مجدد گزارش قطعی دریافت می‌کنیم.

وی افزود: بیشتر در این منطقه فیبر نوری به صورت عمدی توسط قاچاقچیان مواد مخدر، سارقین و افرادی که منافع آنها در صورت وصل بودن اینترنت و آنتن در خطر است قطع می‌شود.

بخشدار بم پشت خاطر نشان کرد: قطع فیبرنوری که به صورت عمد انجام می‌شود خسارات سنگینی را برای مخابرات برجای گذاشته است.

میرکزهی تصریح کرد: قطع فیبرنوری در این منطقه بر اثر وزش باد و بارش باران نیست بلکه به صورت عمد است که همه را کلافه کرده است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 26641

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/26641/قطعی-عمدی-فیبرنوری-جمعیت-۸هزار-نفری-کشتگان-کلافه

شستون
  https://shastoon.ir