800
۰

اجتماع طلاب خواهر سراوان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

طلاب خواهر شهرستان سراوان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند.
اجتماع طلاب خواهر سراوان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
به گزارش پایگاه خبری شستون، طلاب خواهر شهرستان سراوان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در حوزه علمیه زینبیه شهرستان تجمع کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان در حاشیه این تجمع به خبرنگار ما گفت: امروز در حوزه علمیه شهرستان سراوان برای حمایت مردم مظلوم فلسطین به دلیل اینکه مجاهدان راه خدا در سرزمین فلسطین انجام دادند و توانستند ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را بشکنند و در سرزمین های اشغالی نفوذ کنند و وحشتی را در دل رژیم غاصب ایجاد کنند تجمع کردند.

وی با اشاره به اینکه این تجمع با هدف هم‌دردی با مردم فلسطین صورت گرفته است، ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین زیر آتش‌های بمباران رژیم صهیونسیتی شهید می‌شوند، یقینا مجاهدت‌های مجاهدان راه خدا و مقاومت ریشه‌های سست باقیمانده رژیم غاصب و کودک‌کش را از بین خواهند برد.

امام جمعه سراوان گفت: مردم مقتدر فلسطین و حماس با قدرت مقابل رژیم صهیونسیتی خواهند ایستاد، یقین داریم به زودی زود فسادی که در سرزمین فلسطین به‌عنوان رژیم صهیونسیتی ایجاد شده از بین خواهد رفت و مردم مظلوم فلسطین به سرزمین واقعی خود باز خواهند گشت و مسجد الاقصی توسط مردم مومن آباد و آزاد خواهد شد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 26810
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *