800
۰
با صدور بیانیه و تجمع صورت گرفت؛

محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل توسط دانشگاهیان سراوان

دانشگاهیان و دانشجویان مجتمع آموزش عالی سراوان با صدور بیانیه و تجمع در محوطه دانشگاه جنایات ددمنشانه رژیم کود کش اسرائیل را محکوم کردند.
محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل توسط دانشگاهیان سراوان
به گزارش شستون؛ در پی جنایات ددمناشنه و غیر انسانی رژیم کودک کش اسرائیل و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت زنان و کودکان زیادی در غزه شد صبح امروز سرپرست مجتمع آموزش عالی سراوان به همراه معاونین و جمعی از مدیران، اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان در جهت محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، در محوطه مجتمع  تجمع کردند و ضمن سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» بیانیه محکومیت این جنایات توسط یکی از اساتید دانشگاه قرائت شد.
 
متن بیانیه بدین شرح است:
 
بسم‌الله القاسم الجبارین
 
جنایات این روزهای رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم شجاع، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی تلاشی  ناکام برای برگرداندن آبروی ازدست‌رفته و هیمنه‌ درهم فروریخته این رژیم جعلی است و به حول و قوه‌ الهی و به مدد مجاهدت جوانان غیور فلسطینی، حمایت آزادگان عالم و ملت‌های مسلمان، طوفان‌الاقصی سیل بنیان‌کنی خواهد شد که به آزادی قدس شریف خواهد انجامید.
 
حال که دشمن صهیونیستی با اقدام غافلگیرانه امواج سهمگینی از خسارات و تلفات را تجربه کرده و تلخی بی‌پایانی را در کامش فرونهاده، تلاش دارد تا باسیاست کشتار گسترده و تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه، مقاومت را به عقب رانده و سرپوشی بر شکست‌های غیرقابل‌ترمیم خود بگذارد.
 
این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.
 
ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران مراکز درمانی و  بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بی‌گناه را در یک‌لحظه به خاک و خون کشیده است. این در حالی است که بر اساس کنوانسیون بین‌المللی ژنو حفظ امنیت و سلامت کادر درمانی در همهٔ میدان‌ها برای همه طرف‌های درگیر امری ضروری است، اما این موضوع توسط رژیم صهیونیستی نقض شده و فاجعه بهداشتی و درمانی را به بار آورده است. حمله به غیرنظامیان و ساختمان‌های مسکونی و قطع آب و برق و سوخت غزه در مخاصمه جاری از مظاهر بارز این جنایات است.
 
اکنون امت مسلمان و مظلوم فلسطین در غزه، با مقاومت خود عبارت «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» را تفسیر کرده‌اند، چرا که قدمت ظلم به بلندای تاریخ است و یزیدیان همواره در ظلم به مظلومان دست داشته‌اند.
 
حمایت آمریکا و کشورهای غربی از تجاوزات آشکار رژیم اشغالگر اسرائیل علیه موجودیت، هویت و حقوق مسلم مردم فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت یک ملت، نشان‌دهنده مشارکت آنان در «جنایت علیه بشریت» و «جنایات جنگی» است و آنان در مقابل وجدان بشریت و تعهدات خود در قبال حقوق بین‌الملل بشر مسئول‌اند و باید پاسخگو باشند. کشتار مردم فلسطین توسط رژیم اشغالگر حدومرز ندارد و آیا زمان آن نرسیده که وجدان جهانی در برابر این جنایات بیدار شده و ماشین نسل‌کشی که توسط صهیونیست‌ها به راه افتاده را مهار کند؟ این جنایات، صرفاً ملت فلسطین را هدف قرار نداده؛ بلکه کل بشریت و انسانیت را مورد هدف گرفته است. قطعاً خون‌های به‌ناحق ریخته شده مظلومین یقیناً نقطه پایان رژیم غاصب صهیونیستی است. ما پیروان ولایت و سربازان آماده‌ای هستیم که رهبرمان فرمود:  بمباران‌ها باید فوراً قطع شود و  اگر این جنایات ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگرکسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد.
 
جامعه دانشگاهیان مجتمع آموزش عالی سراوان، ضمن ابراز انزجار از سکوت مجامع بین‌المللی در نسل‌کشی مردم مسلمان فلسطین و اعلام همبستگی با مردم بی‌دفاع غزه، با دعوت از دانشگاهیان جهان اسلام به اتخاذ مواضع مشترک در محکومیت جنایات هولناک صهیونیست‌ها از آنان می‌خواهند تا مسئولیت روشنفکری و عملی خود را در دفاع از مظلومان جهان فراموش نکنند و اجازه ندهند در هزاره دانایی هر روز در فلسطین بی‌سابقه‌ترین و وحشیانه‌ترین فجایع بشری در برابر دیدگان بی‌تفاوت مردم جهان به وقوع پیوندد.
 
در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدا و آرزوی سلامتی کامل برای همه مجروحان، به همه مجاهدان و مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم تا پای جان دست از حمایت از مقاومت اسلامی برنخواهیم داشت و در انتظار آزادی کامل قدس و اقامه نماز در صحن شریف مسجدالاقصی هستیم.
 
إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا وَنَرَاهُ قَرِیبًا (آیات ۶ و ۷ سوره معارج)
 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 
 
انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 26829
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *