800
۰

زنگ بصیرت و مقاومت در مهرستان نواخته شد

به مناسبت اولین روز از برنامه‌های دهه بصیرت و مقاومت زنگ «بصیرت و مقاومت» در مدرسه دخترانه حضرت مریم (س) با حضور مسئولین و دانش‌آموزان نواخته شد.
زنگ بصیرت و مقاومت در مهرستان نواخته شد
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید خوش‌رو مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مهرستان ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی در جمع دانش‌آموزان اظهار کرد: ممکن است خیلی از شما دانش‌آموزان فتنه سال ۸۸ را خاطرتان نباشد که دشمن می‌خواست با بهانه تقلب در انتخابات به انقلاب ضربه بزند! مردم و همه اقشار در آن روزها به خیابان آمدند و حماسه پیروزی ۹ دی را در تاریخ برای سربلندی ملت ایران ثبت کردند.

وی افزود: شما دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران سرافراز هستید و همیشه گوش‌به‌فرمان رهبری باشید. نگذارید دشمنان ذهن‌های شما را با افکار غلط و ناامیدکننده مشغول کند، در کنار علم‌آموزی بصیرت آموزی را هم داشته باشید که بتوانید در وضعیت کنونی راه درست را انتخاب کنید.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن باقدرت فضای مجازی و رسانه‌های دروغ‌پراکن، با انتشار اخبار کذب پیوسته دنبال اغفال همه اقشار و خصوصاً جوانان و دانش‌آموزان است که آنها را از راه بدر کند همان‌طور که در فتنه ۸۸ با این ابزار سیاه‌نمایی می‌کرد.

گفتنی است؛ در پایان گروه سرود دانش‌آموزان حضرت مریم (س) سرود انزجار از فتنه‌گران و حمایت از انقلاب و رهبری را سرودند و مسئولین زنگ «بصیرت و مقاومت» را به صدا در آوردند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjimev8uqem8z.fsfu.html
 
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 27095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *