800
۰
فرماندار مهرستان مطرح کرد:

نقش‌آفرینی بانوان در انقلاب اسلامی

فرماندار مهرستان گفت: در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی زنان و بانوان برای ایران عزیز نقش آفرینی می‌کنند و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و هیچ تفاوتی در حقوق شهروندی نسبت به مردان ندارند.
نقش‌آفرینی بانوان در انقلاب اسلامی
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ ناصر درازهی در مراسم جشن میلاد کوثر که با حضور پرشور بانوان، مادران، دختران و جمعی از مسئولین در مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان برگزار شد، ضمن بزرگداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر گفت: جایگاه و مقام مادر از صدر اسلام تاکنون بین مسلمانان خیلی والا است که خداوند در قرآن کریم فرمود که بهشت زیر پای مادران است.

این مقام مسئول افزود: در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی زنان و بانوان برای ایران عزیز نقش آفرینی می‌کنند و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و هیچ تفاوتی در حقوق شهروندی نسبت به مردان ندارند.

مرجان اربابی رابط بانوان آموزش‌وپرورش، سعیده امیدی مشاور امور بانوان فرماندار، مهرنگار رحیمی کارآفرین و صابره محمود زهی از بسیجیان جامعه زنان هرکدام از نقش آفرینی زنان و بانوان در عرصه‌های گوناگون کشور اشاره کردند.

این بانوان به شایعات رسانه‌های معاند در خصوص عدم برخورداری بانوان ایران از حقوق شهروندی واکنش نشان دادند و گفتند: برخلاف دروغ‌پراکنی رسانه‌های معاند در خصوص عدم برخورداری و برابری زنان از جایگاه شغلی، فعالیت‌های سیاسی و شهروندی نسبت به مردان؛ خدا رو شکر زنان و بانوان در همه عرصه‌ها پابه‌پای مردان برای ایران عزیز مشغول هستند و نقش آفرینی می‌کنند.

این بانوان افزودند: زنان و دختران ایران پابه‌پای مردها، حکومت دیکتاتوری پهلوی را که چادر از سر زنان و دختران ایران بر می‌داشت را بیرون انداختن و انقلاب کردند که در جنگ تحمیلی ۱۵۰۰ زن شهید تقدیم انقلاب شد.

گفتنی است؛ اجرای سرود در وصف مادران توسط گروه سرود دختران و گروه سرود محلی بلوچی و همچنین قرائت بیانیه از جمله برنامه‌هایی بودن که در حاشیه این مراسم اجرا شدند.

در پایان؛ از زنان برتر شهرستان و همچنین کارکنان زن مشغول در کلیه دستگاه‌های اجرایی توسط مدیران ادارات و مجموعه شورای اداری با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل شدند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب: 27133
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *