رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان:

موفقیت‌های عظیم انقلاب اسلامی در سایه تحریم‌های ظالمانه آمریکا

13 بهمن 1402 ساعت 19:29

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان گفت: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و آبادی استکبار جهانی امروز فرزندان ایران زمین در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه هوا و فضا به موفقیت‌های عظیمی دست یافته‌اند.


به گزارش پایگاه خبری شستون، شهرام رئیسی در جمع نمازگزاران مسجد جامع کوپک ناهوک بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل و پنج سال عمر با برکت انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و امروز ما در قله قرار گرفته ایم به همین جهت دشمن تلاش دارد تا مردم ما این دستاوردها را نبینند.

وی افزود: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و آبادی استکبار جهانی امروز فرزندان ایران زمین در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه هوا و فضا به موفقیت‌های عظیمی دست یافته‌اند.

رئیس کمیته امداد سراوان ادامه داد: مقاومت اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی و مقاومت مردم غزه باعث شد تا اسرائیل در طوفان الاقصی از غزه شکست جبران ناپذیر و غیرقابل ترمیم را متحمل شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد و از ماه‌ها قبل به سم‌پاشی علیه انقلاب اسلامی پرداخته تا مردم سرافراز و آگاه ایران در انتخابات حضور کمرنگی داشته باشند اما حضور در انتخابات وظیفه همگانی و واجب شرعی است که باید نسبت به این تکلیف اهتمام ویژه داشته و دیگران را نیز ترغیب به حضور در انتخابات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری به جز ایران اسلامی تاب و توان و جرات رو در رویی با آمریکا را ندارد، تصریح کرد: هر ملتی که خواستار بزرگی و عزت است باید در مقابل استکبار جهانی و ایادی آن ایستادگی و مقاومت نموده و شرایط سخت را هم تحمل کند.

این مقام مسئول گفت: قوم یهود پیامبر مکرم اسلام(ص) را بسیار مورد اذیت و آزار قرار داد و سلف ناخلف آن قوم اسرائیل غاصب نیز جهان اسلام را مورد اذیت و آزار قرار می دهد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27230

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/27230/موفقیت-های-عظیم-انقلاب-اسلامی-سایه-تحریم-های-ظالمانه-آمریکا

شستون
  https://shastoon.ir