800
۰
به بهانه هفته تربیت بدنی انجام شد؛

یکه تازی هیئت بازی های بومی و محلی در ورزش سراوان/ برگزاری جشنواره های ورزشی در سطح مدارس

هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان به مناسبت هفته تربیت بدنی اقدام به برگزاری جشنواره های ورزشی و فرهنگی در سطح مدارس شهرستان کرده است.
یکه تازی هیئت بازی های بومی و محلی در ورزش سراوان/ برگزاری جشنواره های ورزشی در سطح مدارس
به گزارش شستون، هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان به بهانه هفته تربیت بدنی جشنواره های فرهنگی و ورزشی مختلفی را در سطح مدارس شهرستان برگزار کرده که علاوه بر آشنایی دانش آموزان با بازی های سنتی که از گذشتگان به ارث رسیده، شور و نشاط مضاعف را به روحیه دانش آموزان بخشیده است.
 
برگزاری جشنواره ورزشی در دبیرستان پسرانه نمونه امام سجاد (ع)، دبستان دخترانه میقات شهرگشت، دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س)، دبیرستان دخترانه تیزهوشان حضرت زینب (س) و دبیرستان دخترانه نمونه عترت شهرستان از جمله مدارسی هستند که هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان فستیوال های مسابقات بومی و محلی را برگزار کرده اند.
نسرین ناصری نائب رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: در دبیرستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مسابقات هفت سنگ و طناب کشی برگزار شد که در رشته هفت سنگ چهار تیم چهار نفره و در رشته طناب کشی ۶ تیم هشت نفره باهم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: در دبیرستان دخترانه نمونه عترت نیز دانش آموزان در رشته های دومیدانی (دو سرعت) و وسطی با هم به رقابت پرداختند که در رشته دو میدانی ۵۰ نفر و در رشته وسطی ۶ تیم ۶ نفره شرکت داشتند.
نائب رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: همچنین مسابقات هفت سنگ و طناب کشی در دبیرستان تیزهوشان حضرت زینب (س) برگزار شد که در مسابقات هفت سنگ چهار تیم چهار نفره و در مسابقات طناب کشی ۶ تیم هفت نفره حضور داشتند.
ناصری گفت: فرشته گمشادزهی، سمانه دادره، حبیبه سالاری و آسیه سپاهی از دبیرستان حضرت فاطمه الزهرا(س) و فرشته بزرگ زاده، فاطمه ملک زاده، خدیجه امرا و مریم باران زهی از دبیرستان تیزهوشان حضرت زینب (س) مقام اول هفت سنگ را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: در مسابقات طناب کشی ریحانه خسروی، مرضیه حسین زهی، نعیمه نوشیروانی، فاطمه فیروزی فر، یاسمن پرکی، زینب گرگیچ، مرضیه عزت اللهی و زینب درازهی از دبیرستان حضرت فاطمه الزهرا(س) و مرضیه نعیمی، مطهره رئیسی، فاطمه محمدی، خدیجه امرا، سمیرا پرکی و فاطمه نصرت زهی از دبیرستان تیزهوشان حضرت زینب (س) مقام های اول را کسب کردند.
نائب رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان افزود: در رشته دو میدانی که در دبیرستان نمونه عترت برگزار شد انسیه حسین بر، فاطمه سید زاده و الناز درزاده به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
ناصری در پایان تصریح کرد: در رشته وسطی نیز محدثه رستمی، زهرا پیام، کلثوم درازهی، فاطمه میر، زهرا حسین زهی و مائده اندلیبی مقام اول را کسب کردند.
 
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 9069
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *