800
۰
در مراسم روز ملی صادرات؛

شافعی:بخش خصوصی بازیگراصلی صادرات است

رئیس اتاق بازرگانی گفت: برای توسعه صادرات کشور باید نگاه ویژه ای به بخش خصوصی داشته باشیم.
شافعی:بخش خصوصی بازیگراصلی صادرات است
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،بیست و یکمین سالروز ملی صادرات امروز 29 مهرماه با حضور مقامات دولتی و اقتصادی در سالن اجلاس سران تهران با شعار (صادرات: تکرار عزم ملی) آغاز به کار کرد.
براساس این گزارش در این مراسم با حضور اسحاق جهانگیری در کنار بررسی آخرین تحولات صادرات کشور از 50 صادرکننده برتر ملی با اعطا تندیس صادرکننده نمونه تقدیر می‌شود.
باید از سرکوب نرخ ارز جلوگیری کرد
غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی در حاشیه بیست و یکمین سالروز ملی صادرات اظهار کرد: می توانیم از هم اکنون آینده ای متفاوت برای صادرات کشور رقم بزنیم.
وی افزود: افزایش نرخ صادرات در گرو توجه ویژه به بخش خصوصی کشور است و باید در نظر داشته باشیم که بخش خصوصی به عنوان بازیگر اصلی این روند از سایر بخش ها اهمیت بیشتری دارد و نباید به عنوان یک عضو فرعی به آن نگاه کرد.
شافعی تاکید کرد: در راستای توسعه صادرات باید سیاست هایی اتخاذ کنیم تا صادرکننده ما با اطمینان و بدون ترس و ریسک بالا وارد عرصه صادرات شوند.
رئیس اتاق بازرگانی در پایان تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائل در توسعه صادرات کشور، نرخ ارز است و باید از سرکوب ارز جلوگیری کرده تا شاهد رونق صادرات در آینده باشیم.
انتهای پیام/
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 9082
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *