800
۰
در جمع کارکنان ناجا مطرح شد؛

ناجا خط مقدم خدمتگزاری به جامعه/برقراری نظم وامنیت مهم ترین ماموریت نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: ما به عنوان سرباز ولی امر مسلمین همواره در خط مقدم خدمت گزاری به مردم جامعه، فعالانه تلاش می کنیم.
ناجا خط مقدم خدمتگزاری به جامعه/برقراری نظم وامنیت مهم ترین ماموریت نیروی انتظامی
به گزارش شستون، جلسه ای با حضور سرهنگ رضا زینلی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان و جمعی از کارکنان ناجا در ستاد شماره دو ناجای شهرستان برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ رضا زینلی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سراوان با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در جامعه مهم ترین ماموریت ناجا است، گفت: تامین آرامش و آسایش مردم یکی از اهداف بزرگی است که نیروی انتظامی دنبال می کند.
وی با بیان اینکه وقوع سرقت موجب نارضایتی شهروندان سراوانی می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه سرقت کردن تاثیر منفی بر احساس جامعه خواهد داشت، مبارزه و پیشگیری از آن در اولویت کاری ما قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش جهادی کارکنان نیروی انتظامی بسیار مهم و ارزشمند است و ما به عنوان سرباز ولی امر مسلمین همواره در خط مقدم خدمت گزاری به مردم فعالانه تلاش می کنیم.
وی تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع موجب ارتقاء شان و منزلت پلیس می شود و نقش مهمی در افزایش ارتباط مردم با ناجا دارد.
زینلی با اشاره به اينکه تامين امنيت بستر ساز فعاليت های اقتصادی، اجتماعی و سياسی در هر جامعه ای مي باشد اظهار داشت: سازماندهی نوين و درک صحيح از پديده های اجتماعی و استفاده پليس از روش های علمی و تخصصی در  کشف جرايم موجب شده پليس بتواند يک سازمان مقتدر و موفق در جامعه باشد.
وی در پایان اذعان داشت: نقش مردم در همکاری و حمايت از پليس از ارکان اصلی حفظ امنيت می باشد و رسالت پليس برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنيت است.
 
انتهای پیام/1675
 
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 9329
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *