800
۱
امام جمعه موقت سراوان:

تواضع بارزترین صفت پیامبر اکرم (ص) است/ همت بلند سپاه و نیروهای مسلح در کمک به حادثه دیدگان غرب

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: نیروی های مسلح و سپاه اقدامات خوبی برای نجات حادثه دیدگان غرب کشور انجام داده اند، که جای تقدیر دارد.
تواضع بارزترین صفت پیامبر اکرم (ص) است/ همت بلند سپاه و نیروهای مسلح در کمک به حادثه دیدگان غرب
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته ( 26 آبان ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین یوسف مرادی امام جمعه موقت سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی امام جمعه موقت شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی خود با اشاره به 26 آبان ماه سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: تواضع و فروتنی بارزترین صفت رسول خدا (ص) است و اُف کوچکترین مرحله اعتراض می باشد، که خاتم انبیا هرگز از این واژه در زندگی فردی و اجتماعی خوداستفاده نکرده است.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) افزود: بهترین شما کسی است که شایسته ترین رفتا را نسبت به خانواده خود داشته باشد و من بهترین رفتار را نسبت به خانواده داشته ام.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با بیان اینکه دانشگاه های سراوان سرمایه های بزرگی برای این شهرستان محسوب می شوند، اظهار داشت: هزینه کردن در دانشگاه ها و حوزه های علمیه و ترویج آزمایشگاه های مدارس سرمایه گذاری است.
وی در ادامه تشویق مردم از سوی مسئولین برای ادامه تحصیل را نوعی سرمایه گذاری برای کشور دانست و تصریح کرد: تحصیل و آموختن علم و دانش برای ایران و دنیای اسلام آینده سازی می کند.
حجت السلام و المسلمین مرادی با اشاره به اقدامات مهم و خوبی که سپاه و نیروهای مسلح برای نجات حادثه دیدگان غرب کشور انجام داده اند، اذعان داشت: این تعامل و همدلی مردم برای کمک به حادثه دیدگان کرمانشاه نشان از روحیه همیاری است.
وی با بیان اینکه حضور حرم امام رضا (ع) در شهر مشهد بزرگترین افتخار برای ایران اسلامی محسوب می شود، خاطر نشان کرد: استان قدس رضوی کارهای بزرگی در راستای محرومیت زدایی و ازدواج انجام داده است.
امام جمعه موقت سراوان در پایان گفت: انسان فیلسوف در مسائل بنیادی همیشه دارای پرسش می باشد که این امر در روحیه قرآن قرار دارد و فلسفه اگر به طور دقیق تبیین شود، می تواند نجات بخش انسان باشد.
 
انتهای پیام/1675
 
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 9388
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *