800
۰
رکاب زن نائینی به هیرمند رسید؛

4 هزار رکاب زنی برای حمایت از مادر شهید/موج حمایت مردم ایران از ننه مراد

رکاب زن نائنی مسیر چهار هزار کیلومتری خود را برای حمایت از مادر شهید مراد دهقانی به پایان رساند.
4 هزار رکاب زنی برای حمایت از مادر شهید/موج حمایت مردم ایران از ننه مراد
به گزارش شستون، به نقل از  ندای هیرمند؛ حمزه اکبری رکاب زنی از استان اصفهان است که مسیر چهار هزار کیلومتری خود را برای حمایت از مادر شهید مراد دهقانی به پایان رساند.
اکبری که خود نیز فرزند شهید است، در طول مسیر برای حمایت از ننه مراد ، طومار امضایی جمع آوری کرده است تا ، خاک آن شهید بزرگوار مجدداً به ایران بازگردد.
مراد دهقانی یکی از هزاران شهید منطقه سیستان است، که پس از دیوارکشی مرز سیستان و افغانستان مزارش در آن سوی مرز قرار گرفته است و اکنون خانواده این شهید بزرگوار باید به افغانستان سفر کنند تا بتوانند فاتحه ای برای روح آن شهید نثار کنند.
اکبری رکاب زن نائینی در گفت و گو با ندای هیرمند گفت: از نائین اصفهان جهت حمایت از مادر شهید مراد دهقانی به سمت زابل حرکت کرده و در طول مسیر توانسته ام حمایت بسیاری از مردم جلب کنم.
وی افزود: طومار امضا شده از سراسر ایران است، و همچنین در فضای مجازی نیز توانسته ام موجی از حمایت را برای ننه مراد به ارمغان آورم.
این دوچرخه سوار نایینی از استان های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان رسیده است و در ادامه از استان های هرمزگان و فارس خواهد گذشت  و در مسیر برای حمایت بیشتر مردم  از این مادر شهید بزرگوار نیز امضا جمع آوری خواهد کرد.
 
 


 
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 9515
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *