800
۰
در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش مهرستان مطرح شد؛

رشد چشمگیر شاخص سواد آموزی در سیستان و بلوچستان

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در سیستان و بلوچستان با مدیریت صحیح و مناسبی که وجود دارد در بسیاری از شاخص‌های سوادآموزی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌است.
رشد چشمگیر شاخص سواد آموزی در سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون، صبح امروز طی مراسمی با حضور  مسئولان استانی و محلی امید گوری به عنوان مدیرآموزش و پرورش این شهرستان معرفی و به طور رسمی سکان هدایت این اداره  را در دست گرفت.
محمد سنجرانی معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در این مراسم گفت: در سیستان و بلوچستان با مدیریت صحیح و مناسبی که وجود دارد در بسیاری از شاخص‌های سوادآموزی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌است.

وی با اشاره به اینکه این تعامل تنها به آموزش و پرورش ختم نشده و با مسئولین استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان تعامل بسیار خوبی در حوزه سوادآموزی وجود دارد، تاکید کرد: آموزش افراد تحت پوشش را به جد دنبال می‌کنیم.


در این مراسم که صبح امروز درسالن دبیرستان نمونه نام آوران مهرستان برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات محمد عارف بهرامی مدیر اسبق این اداره با اهدای لوح یادبود امید گوری  به عنوان مدیر جدید معرفی و کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

شایان ذکر است : امید گوری پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان سراوان مشغول فعالیت بود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب: 9751
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *